שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אם לנתניהו לא יהיה 61 נשקול לפני עוד בחירות"
גפני
יו"ר יהדות התורה "מאוכזב" מכך שנתניהו קורא למצביעי יהדות התורה לבחור במפלגת הציונות הדתית: "מציע לאחרים לא להתערב בתוך הציבור החרדי"
תגיות:
משה גפני | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני התראיין הערב ב'חדשות 13' ולא פסל את האפשרות של ישיבה בממשלה שלא בראשות נתניהו, במקרה וזה ייכשל בהקמת ממשלה, בכדי למנוע בחירות חמישיות אותן כינה "אסון".

גפני הסביר את התמיכה בראש הממשלה ואמר כי "אני עם נתניהו הרבה שנים. אני הולך איתו מכיוון שהציבור המסורתי נמצא בליכוד, אם הציבור המסורתי היה במקום אחר, גם אני הייתי הולך למקום אחר". עוד הוא אמר: "אני מחויב לציבור הזה, כמו שהציבור הזה מחויב לי".

"אם לנתניהו לא יהיה 61 אנחנו נשקול לפני שנלך לבחירות חמישיות", אישר ח"כ גפני, שלא פוסל גם אפשרות בה ימליצו חברי סיעת יהדות התורה על נפתלי בנט או גדעון סער כמועמדים לראשות הממשלה. "הנושא של ימין לא משחק אצלי תפקיד, אנחנו הולכים עם הציבור המסורתי שנמצא בליכוד והוא ימני", אמר.

"על כל פנים, עדיף לחכות כמה ימים לפני שנגיד 'מה אם לנתניהו לא יהיה רוב'. אני מאמין שזה כן יקרה", אמר גפני. עם זאת הבהיר: "אם מישהו אחר יוכל להרכיב ממשלה – אבוא לפה לראיון נוסף". האפשרות שנידרש למערכת בחירות חמישית מטרידה מאוד את ח"כ גפני, שכינה אותה "אסון".

ח"כ גפני הבהיר כי הוא "מאוכזב" מכך שנתניהו קורא למצביעי יהדות התורה לבחור במפלגת הציונות הדתית, אך ציין: "אני מכיר אותו הרבה שנים, זה לא רלוונטי". עם זאת שיגר גפני אזהרה לבוחריו: "מציע לאחרים לא להתערב בתוך הציבור החרדי" והבהיר כי הם המפלגה היחידה שתדאג לילדים החרדים.

בראיון לרינה מצליח תקף בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו והאשים אותו במשבר הפוליטי: "ליברמן שלקח קולות מהימין והעביר אותם לשמאל בגלל סיבות אישיות". עוד הוא הוסיף: "הצופים יידעו שמי שאשם במה שקורה כאן היום זה האינטרסים האישיים של ליברמן שמעוניין לפגוע בנו, בגלל שאנחנו בקואליציה עם נתניהו".

כאשר נשאל מדוע סירבו בעבר חברי מפלגת יהדות התורה לכהן כשרים בממשלה אמר: "אנחנו לא רוצים לשאת באחריות על דברים שהם בניגוד להלכה". עוד אמר גפני בהקשר זה: "אני משרת את המדינה הרבה יותר טוב בוועדת הכספים מאשר אם הייתי שר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים