שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אם לפיד יהיה רה"מ הסיכוי לחיסונים פוחת"
קיש טוען
סגן שר הבריאות וראש מטה השטח בליכוד יואב קיש: "לפיד מרדים את השטח בתיאטרון בובות שלו". "הוא רק מדבר – לא רוצה עימות"
יואב קיש | צילום: דוברות הכנסת – שמוליק גרוסמן

סגן שר הבריאות יואב קיש אומר בראיון ל'ישראל היום' באשר לאפשרות לחיסון ילדים לקורונה כי "באשר לגילי 12-16 יש ניסוי שאמור להבשיל בסוף אפריל, ומיד לאחריו נתחיל לחסן עם קבלת האישורים. לגבי שאר הילדים, להערכתי זה יקרה בתוך שנה מהיום".

לשאלה האם הממשלה לא השתגעה בכך שאמרה שהקורונה מאחורינו אמר קיש: "צריך לדייק, רה"מ אמר בצורה מפורשת – אם לא יהיו הפתעות הקורונה תהיה מאחורינו. תראה מה קורה כבר כעת. החיסונים נותנים לנו אופק חדש, יש חתונות, מסעדות – מי חשב לפני 3 חודשים שנגיע לזה? אם החיסונים היו מגיעים ולו באיחור של שלושה חודשים – הכל היה נראה אחרת".

על כך שהם פתחו את נתב"ג, פתחתם פתח למוטציות אמר: "לא סתם נתב"ג הוא בשיא הפוקוס. לולא המוטציה הבריטית מצבנו היה הרבה יותר טוב. אנחנו נזהרים, אבל יש אחריות גם לציבור. גם אם עושים בידוד בית עם איכון דיגיטלי אני לא יכול לפקח שלא באים לבקר את המבודדים. יש אחריות גם לציבור. היום עניין הצמיד יעלה בכנסת בקריאה ראשונה. כחול לבן עכבו את זה מסיבותיהם בניסון להרוויח רווח פוליטי".

בנוגע לשאלה מדוע הנושא המשפטי של המשילות המשפטית מוחבא? ועל כך שגנץ לא ייכנס לכנסת עיקרון הפריטטיות יתקיים אמר קיש: "זה מוזר לי שלא תוקפים אותנו בנושא. אולי מבינים שאם ייתקפו אותנו זה יחזק אותנו. זו תהיה המשימה של הליכוד. יש אנשים יותר טובים בליכוד לשרי משפטים מאיילת שקד. גרטלר עצמה אמרה לי בזמנו ששקד מרסקת את היכולת לעשות בדק בית בפרקליטות. התהליך שהתחילה שקד ריסק את היכולת של הפרקליטות לבקר את עצמה".

ועל הסיכוי שתבנו ממשלה בעזרת רע"מ אמר: "לא יהיה. אנחנו מתחרים איתם על הקולות במגזר, ובמגזר הערבי יודעים שנתניהו יודע להביא הסכמי שלום. מנסור עבאס לא יהיה שחקן בממשלת נתניהו. אנחנו מתחרים נגדו וניקח לו את המנדטים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים