שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אם לפיד יודיע שהוא מועמד – נדבר על עימות"
נתניהו מגיב ללפיד
רה"מ הצהיר: "פוסל את ההצעה לביטול המשפט; לא אפטר את מנדלבליט". על הקורונה: "זו מלחמת העולם השלישית", וטען כי "היחסים עם האמירויות חזקים מאוד"
בנימין נתניהו | צילום: Kobi Gideon / GPO

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב בראיון ל'חדשות 13' להזמנה של לפיד לעימות ואמר כי "אם לפיד היה מודיע שהוא מתמודד לראשות הממשלה, על המקום היינו מדברים איפה נעשה את זה". לדבריו, "יש סיבה שלפיד לא מצהיר שהוא מתמודד לראשות הממשלה". בראיון ל'חדשות 12' אמר כי יסכים לעימות רק "אם לפיד יכריז רשמית שהוא מתמודד לראשות הממשלה ושהציבור יבין שהברירה היא בין ממשלת ימין בראשותי או ממשלת רוטציה בראשותו".

נתניהו אמר כי הוא פוסל את ההצעה של איתמר בו גביר לעצור את משפטו: "מי עוצר משפט באמצע?". לדבריו, "התיקים האלה קורסים מאליהם". באשר לרעיון לפטר את היועץ המשפטי לממשלה, הבהיר נתניהו כי הוא מתנגד לו. "אני לא אפטר את מנדלבליט אבל בהחלט אעשה רפורמות", אמר. "אני אדאג לאיזון בין הרשויות, מערכת המשפט יצאה מאיזון".

כשנשאל מדוע הגיע לאזור מגוריו של יו"ר ימינה נפתלי בנט, טען: "הלכתי לשכן של בנט שתומך בי וקיוויתי שהשכן יבין אותי. רציתי לבקש שהוא יביא את בנט. ראיתי שבנט דחה את זה על הסף אז אל רציתי להתעסק עם זה".

ראש הממשלה התייחס לטענות מצד גורמים באיחוד האמירויות כי הוא מנצל את הנורמליזציה לצרכי קמפיין הבחירות שלו: "היחסים איתם יותר מבסדר. הם יביאו 40 מיליארד שקלים להשקעות ויזניקו את הכלכלה שלנו". בהמשך, לנושא הכלכלי אמר נתניהו כי "יצאנו מהקורונה, מלחמת העולם השלישית, כעת צריך להתרכז בכלכלה".

כשנשאל על העימות בין נשיא ארה"ב ג'ו בידן לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין, עקץ נתניהו את גנץ (שאמר לפני יומיים כי אמירתו של ביידן "קיצונית") ואמר "בניגוד לאחרים לא אתייחס לזה". עם זאת, נתניהו הוסיף כי "בשביל זה יש ראש ממשלה מנוסה, שיש לו יחסים מצוינים עם שני המנהיגים – וחשוב לשמר אותם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים