שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אם ל-4 בת 32 בהיריון נפטרה מקורונה
טרגדיה בגבעת זאב
אסנת בן שטרית שהייתה בשבוע ה-30 להריונה אושפזה עקב מצוקה נשימתית ובמהלך הלילה פיתחה כשל רב מערכתי. מצבו של העובר היה אנוש גם כן ומאמצי החייאה בו לא צלחו
תגיות:
מחלקת קורונה | צילום: Daniel Donciu, שאטרסטוק

אוסנת בן שטרית, בת 32 שהייתה בהיריון מתקדם ואושפזה ללא מחלות רקע, נפטרה הבוקר (ראשון) מקורונה בבית החולים הדסה עין כרם. מאמצי הרופאים להציל את העובר לא צלחו. בן שטרית הייתה אם לארבעה ילדים קטנים. ד"ר טל ברוש, מנהל היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים, ציין כי "העובר נדבק ובמידה מאוד גבוהה של ודאות מת בגלל קורונה".\

בן שטרית ז"ל השתייכה לקהילה החרדית בשכונת הר שמואל שבגבעת זאב. היא היתה נשואה לאברך, ילדתה הקטנה ביותר – בת שנה בלבד. "אמא לארבעה נסיכים טהורים עברה הריון שלא שרד. הלב שבור, הראש לא יודע איפה לשים את עצמו. אין נחמה", אמרה קרובת משפחתה.

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר כי "הצעירה בהריון מתקדם אושפזה עקב מצוקה נשימתית ביחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה בהדסה עין כרם ביום שלישי האחרון, כשהיא במצב קשה, החלה להתדרדר הלילה (מוצאי שבת) והיא פיתחה תמונה של כשל רב מערכתי, אל היחידה הוזעק צוות רב תחומי בכיר הכולל מומחי טיפול נמרץ והרדמה, מיילדות וגניקולוגיה, צוות אקמו ומנתחי לב חזה".

"הצוות החל בטיפול מיידי וביצע החייאה ממושכת ביותר ואף בוצע ניתוח קיסרי (בשבוע 30) במטרה לנסות ולהציל את העובר. לצערינו, מצבם של האם ושל העובר היה אנוש ולמרות חיבורה של היולדת למכשיר האקמו ועל אף מאמצים כבירים להצילה ולהציל את חיי העובר ביחידת טיפול נמרץ פגים, הם נפטרו".

"הצוות ביחידה לטיפול נמרץ קורונה והמומחים שהוזעקו לטיפול באישה ובתינוק מצויים בסערה רגשית. למאמצי ההצלה היו שותפים רבים מכל רחבי בית החולים אשר נלחמו על חיי האם והתינוק. הדסה כולה משתתפת בצערה הכבד של המשפחה. צוות השירות הסוציאלי בבית החולים מלווה אותם בשעתם הקשה", לשון הודעת בית החולים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים