שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אם נצטרך – נלך לאופוזיציה בראש מורם"
סמוטריץ' בסיעה
יו"ר מפלגת הציונות הדתית: "הקמת ממשלה בתמיכת תומכי טרור תהווה פגיעה אנושה ביהדות של המדינה, בתורה, בארץ ישראל, ובכלל בציונות"
בצלאל סמוטריץ | צילום: ערוץ כנסת
צילום: ערוץ כנסת

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר היום (שני) בישיבת הסיעה כי "מפלגת הציונות הדתית כשמה כן היא. מפלגה שנושאת את דגל הציונות במלוא גובהו מתוך התורה. את הדגלים האלו לא נוריד לעולם. הקמת ממשלה בתמיכת תומכי טרור תהווה פגיעה אנושה בעולם התורה ובציונות להרבה מאד שנים קדימה".

"המפלגה עומדת איתנה בדעתה ואם נצטרך לשלם מחיר על כך וללכת לאופוזיציה נעשה זאת בראש מורם. לא נמכור את ערכינו. בשבועות האחרונים הרבה שחקנים משתעשעים במשחקי מו"מ על חשבון מדינת ישראל".

"אדוני ראש הממשלה נתניהו, ח"כ בנט וח"כ סער, בימים האחרונים התקיימו דיונים בכל הדרגים. שלשתכם יודעים שיש היתכנות להקמת ממשלה ימנית כבר היום. זה תלוי רק בהורדת האגו. בשם הרוב המוחלט של אזרחי ישראל שרוצה ממשלת ימין, אני קורא לכם להתכנס היום ולסגור ממשלה שתעשה טוב לאזרחי ישראל".

"נפתלי ידידי, עשינו בשבילך את העבודה, קיימנו על הגב שלנו את ההבטחה שלך לפני הבחירות ומנענו הקמת ממשלה שנשענת על תומכי טרור. עכשיו גלה אחריות וקיים הבטחה אחת שלך- לא להקים ממשלת שמאל ולא להפוך את לפיד לראש ממשלה גם לא ברוטציה. מי מכם שימנע זאת ויחבור למי שמבקש את רעת מדינת ישראל ישא אות קלון עד יומו האחרון", דברי סמוטריץ'.

מוקדם יותר, בתום פגישה ארוכה של הרבנים בציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' ובכיר הרבנים בציונות הדתית הרב חיים דרוקמן הכריזו כי לא יתנו יד לממשלה שתיתמך על ידי רע"ם. הרב דרוקמן גיבה את יו"ר הציונות הדתית ואמר: "עמדתנו לא השתנתה. אסור להסתמך על ממשלה שתישען על רע"ם".

בהודעה שפרסם הרב דרוקמן בסיום התייעצות רבנים שהתקיימה עכשיו בביתו מעניק הרב גיבוי מלא ליו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' בהתנגדות להקמת ממשלה שתתבסס על רע"מ ו"קורא לבנט להודיע לאלתר על התצטרפותו לממשלת ימין ושלילה מוחלטת של האפשרות שיחבור לממשלת שמאל ותומכי טרור". הרב קרא גם לסער ושותפיו לשים הכל בצד ולהצטרף לממשלת ימין שתתבסס על המפלגות הציוניות בלבד.

סמוטריץ' כתב בטוויטר אחרי הפגישה כי "חוזר אחרי כמה שעות שלא הייתי כאן ורואה את חגיגות התפטרותי. צר לי להשבית שמחות אבל אין לי שום כוונה להתפטר. האצבע שלי תישאר תקועה עמוק בסכר ותמנע את קריסת הציונות בהקמת ממשלה שתישען על תומכי טרור ששוללים את קיומנו כמדינה יהודית. חולדאי לא צריך להאיר את בניין העירייה הלילה בתמונתי".

עוד הוסיף: "אדוני ראש הממשלה, הניסיונות שלך להפעיל עלי לחץ להסכים להקמת ממשלת "ימין" שנשענת על תומכי טרור לא יצליחו. זה בערך כמו להשקיע בסגרים במקום חיסונים… לא באפיק ההוא היתה תפארתך… מציע לך להתחיל לעסוק בהקמת ממשלת ימין. אם תשקיע בזה פרומיל ממה שהשקעת בהבאת החיסונים נצליח ביחד בע"ה".

בנוסף צייץ מחדש ציוץ בו נכתב כי "גם היום, כמו בכל יום, עדיף ללכת לעוד 4804 מערכות בחירות ולא לתת לאנטי ציונים וגרופיז של רוצחי נשים ותינוקות להיות לשון המאזניים והאצבעות המכריעות בהן תלויה ממשלת ישראל בהחלטות לאומיות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים