שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אם נתניהו יוביל לבחירות הוא לא יהיה רה"מ"
השר 'המתון' מאיים
השר יזהר שי מ'כחול לבן' הנחשב לסמן מתון יחסית במפלגה משגר מסר לנתניהו: "אם תוביל לפיזור הכנסת, לא נעזוב את הממשלה ונפקיר לך את הזירה, נשמור עליה מכל משמר"
יזהר שי | צילום: ישכר זלמנוביץ', יום ליום

שר המדע יזהר שי מכחול לבן שב ומתריע גם הבוקר כי אם ראש הממשלה לא יתעשת, הרי שהבחירות לפנינו וכהונתו כראש ממשלה מתקרבת לסיומה.

על רקע משבר התקציב אמר ח"כ שי, כי "נראה, שראש הממשלה חותר לבחירות ומעדיף לא לקיים את ההסכם הקואליציוני ולא לעמוד בהסכמים שהוא חתום עליהם". הוא התריע, כי "לקחת את מדינת ישראל לסיבוב מיותר, ולא לאשר תקציב, שזה הדבר הנחוץ ביותר למדינת ישראל במשבר הכלכלי, זה חוסר אחריות מהמדרגה הראשונה".

"מפלגת כחול לבן תנקוט בכל הצעדים הפוליטיים הרצויים והדרושים, כדי שאם בנימין נתניהו לוקח אותנו לבחירות, הוא לא יהיה ראש הממשלה הבא – זה תהליך אבל זה יקרה".

ח"כ שי הבהיר, כי גם אם המערכת הפוליטית תמצא עצמה בדרך לבחירות, אין בכוונת שרי כחול לבן להתפטר מהממשלה ולהפקיר את הזירה, "עד הבחירות נעשה שני דברים, האחד הוא במישור הפרקטי, נעשה כל דבר כדי לקיים את פעילות המשרדים ככל שאנחנו יכולים לעשות, וננקוט בצעדים הפוליטיים הרצויים והדרושים כדי שאם בנימין נתניהו לוקח אותנו לבחירות, הוא לא יהיה רה"מ הבא".

"אנחנו חייבים את זה למדינת ישראל. אזרחי המדינה לא יכולים לסבול כל פעם מערכת בחירות כשזה מתאים לרה"מ", אמר ח"כ שי.

על ישיבת הקבינט הארוכה שהסתיימה אמש ללא תוצאות אמר, כי "למרות הביקורת שנשמעת על אי קבלת ההחלטות והותרת מערכת החינוך כמו גם ציבור ההורים באי וודאות, מדובר בישיבה עניינית ומקצועית בהם נשמעו כלל הדעות והחלופות השונות להמשך ההתנהלות במצב שלפנינו, תוך חתירה לפתיחה מבוקרת של העסקים ובתי הספר".

על ההצעה לסגר ליל אמר כי הוא תמך ברעיון והוסיף כי "יש לשקול להטיל סגר לילי דווקא במקומות בהם יש תחלואה גבוהה ואין סגר מלא – נלך לפי רשימת הערים האדומות, כרגע יש בה יישובים ערביים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים