שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » "אם סופרים רק את הקולות הכשרים – ניצחתי"
טראמפ לא מוותר
טראמפ הלילה: "התרעתי הרבה זמן מפני הצבעות בדואר, זה הרס את המערכת שלנו. מדהים איך פתקי ההצבעה האלה הם כל כך חד-צדדיים" • ביידן: "אנחנו מנצחים בוודאות"
דונלד ג'יי טראמפ | צילום: Nicole Glass Photography, שאטרסטוק

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נשא הלילה דברים לאומה, בהם התייחס להליך ספירת הקולות ולעובדה כי הפער לרעתו ממשיך להצטמצם בכל מדינות המפתח.

טראמפ חזר על האשמה כי הדמוקרטים נקטו בתרגילי הונאה והכריז: "אם סופרים את מנין הקולות החוקיים, אני זוכה בקלות. אם סופרים את הקולות הבלתי חוקיים, הם מנסים לגנוב את הבחירות ממני". הנשיא אף האשים את "הסקרים המזויפים" שמטרתם להשאיר אנשים בבית. "אלו היו סקרי דיכוי", אמר טראמפ.

הנשיא שב ותקף את ההצבעות בדואר: "התרעתי הרבה זמן מפני הצבעות בדואר. זה הרס את המערכת שלנו. מדהים איך פתקי ההצבעה האלה הם כל כך חד-צדדיים – המטרה שלנו היא להגן על טוהר הבחירות. אנחנו לא יכולים לאפשר לאף אחד להשתיק את המצביעים שלנו ולייצר הצבעות".

"הדמוקרטים מעולם לא האמינו שהם יכולים לנצח בבחירות האלה ביושר, זו הסיבה שהם ביצעו את הצבעות בדואר", המשיך הנשיא בדבריו.

"אני קורא לג'ו (ביידן) ולכל הדמוקרטים להבהיר שהם רוצים רק קולות חוקיים, אנו חושבים שננצח בבחירות בקלות רבה. תהיה הרבה התדיינות משפטית בנושא, כי יש לנו הרבה ראיות, הרבה הוכחות. זה יסתיים בערכה הגבוהה ביותר של בתי המשפט. לא נאפשר לגנוב בחירות בצורה כזאת".

טראמפ כאמור הזכיר, כי התריע מפני אפשרות לזיופים זמן רב לפני הבחירות: "אני מדבר על זה עם כולכם מזה חודשים רבים. הזהרתי שההצבעות בדואר הולכות להיות אסון. אנו שומעים סיפורי אימה ואנחנו לא יכולים לתת לזה לקרות לארצות הברית של אמריקה. אנחנו לא יכולים להתבזות מכך שדבר כזה יקרה".

בדברים שצייץ מאוחר יותר כתב הנשיא: "אני זוכה בקלות בנשיאות ארצות הברית בהצבעה משפטית. המשקיפים לא הורשו בשום דרך לבצע את עבודתם, ולכן יש לקבוע כי הצבעות שהתקבלו בתקופה זו הן הצבעות בלתי חוקיות. בית המשפט העליון בארה"ב צריך להחליט!".

גם המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן דיבר הלילה קצרות בפני תומכיו וקרא להם להיאחז בסבלנות: "אין לנו ספק שבתום הספירה אנחנו מנצחים, היו סבלניים – עלינו לסיים את ספירת הקולות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים