שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "אם תהיה עלייה משמעותית – נבטל טיסות"
שקד בנתב"ג
שרת הפנים סיירה בנתב״ג וציינה כי אנשים "מצפצפים על ההנחיות" ולכן אכיפת הבידוד ועצירת הטסים למדינות אדומות יתוגברו משמעותית
תגיות:
בדיקת קורונה בנתב"ג | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

בסיור שערכה הערב (רביעי) בנמל התעופה בן גוריון התריעה שרת הפנים איילת שקד כי אם התחלואה בקורונה תגבר וכן תעלה כמות החולים הקשים – "ודאי שהטיסות ייעצרו". לדבריה, "אנשים מצפצפים על ההנחיות, צריך להיות עירניים. אם אתם רואים שכנים שחזרו מחו"ל ולא שומרים בידוד – העירו להם".

"הסיפור של נתב"ג הוא הסיפור המרכזי. בסופו של דבר נכנסת תחלואה מחו"ל. הדבר הפשוט, אם יש התפרצות משמעותית, זה לסגור את שדה התעופה – אבל המציאות היום שונה ממה שהייתה לפני כמה חודשים, ואנחנו כן מנסים לשמור על טיסות פתוחות לאזרחים",.

הממשלה יזמה בימים האחרונים כמה שינויים בנמל התעופה ובגבולות, במטרה למנוע במידת האפשר כניסה של חולים ושל וריאנטים לארץ, בעיקר מהמדינות ה"אדומות". בין היתר, הוחלט שנוסעים שיגיעו ממדינות אדומות ינחתו בטרמינל נפרד כדי למנוע מגע ביניהם לבין נוסעים ממדינות אחרות.

במענה לשאלה על אכיפת ההפרדה החדשה, ענתה השרה שקד: "יש ירידה מסודרת, או למכוניות פרטיות או למוניות. הנוסעים מגיעים לשם בשאטלים נפרדים, זה אירוע די סטרילי. מי שטס למדינות האלה אמור ללכת לבידוד, גם המחוסנים מביניהם. לשם כך הגדלנו את כמות השוטרים שאוכפים את הבידוד, והדגש הוא על החוזרים מחו"ל. מקווה שיצייתו להוראות, ואם לא השוטרים יאכפו את הבידוד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים