שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אם תקום ממשלת שמאל, נהיה אופוזיציה לוחמת"
יהדות התורה
נתניהו אמר כי לא ידוע לו על הגבלות במירון, אך לאחר בדיקה נוספת התברר שטרם ניתן אישור סופי. חברי הסיעה ביקשו שתצא הודעה רשמית על קיום האירוע ללא הגבלות
ישיבת סיעת יהדות התורה בהשתתפות רה"מ נתניהו | צילום: באדיבות המצלם

בישיבת הסיעה השבועית השתתף של יהדות התורה היום (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו, שסקר בפני חברי הסיעה את המצב הביטחוני, המדיני והרפואי – כך נמסר בהודעה מטעם המפלגה. בפתח הדברים, העלו חברי הסיעה על נס את מבצע החיסונים שבחסדי שמיים הייתה לנתניהו את הסיעתא דשמייא להביא את החיסונים לארץ ולהוציא את ארץ ישראל מנגיף הקורונה במהירות.

מיהדות התורה נמסר כי "חברי הסיעה חיזקו את ידי ראש הממשלה על מאמציו להקים ממשלת ימין ואמרו כי יפעלו ככל יכולתם למען הקמת ממשלה שכזו. במידה ותקום חלילה ממשלה אחרת, סיעת יהדות התורה תהיה באופוזיציה כסיעה לוחמת ומאוחדת".

עוד עודכן כי חברי הסיעה העלו בפני נתניהו את הדרישה הנחרצת לקיים את הילולת הרשב"י במירון ללא הגבלות. רה"מ אמר כי לא ידוע לו על הגבלות כלשהן. עם זאת, לאחר בדיקה נוספת מול יועציו, התברר כי טרם ניתן אישור סופי לקיום האירוע, וחברים הסיעה ביקשו כי תצא הודעה מסודרת על קיום האירוע ללא הגבלות.

נתניהו עדכן את חברי יהדות התורה כי בנט סירב לחשוף איך יצביע על הרכב הוועדה המסדרת בשיחה שקיימו השניים לפני ישיבות הסיעה, אך להשערתו הוא "הולך עם השמאל".

נתניהו הוסיף כי "בנט הולך איתם, אנחנו נצטרך להיות חזקים ביחד והתקופה הזאת תעבור מהר". במהלך הדיון, גפני הודה לרה״מ על החיסונים, יעקב אשר הגיב: "ראש הממשלה, אולי תרים טלפון לגדעון סער ב-3 בלילה, אולי גם אצלו זה יעזור"..

לאחר הישיבה אמר יו"ר המפלגה משה גפני: "לא הצבנו אולטימטום לראש הממשלה, הולכים אחריו גם במחיר אופוזיציה או בחירות חמישיות. לא לוחצים אותו ללכת לנשיאות המדינה". גפני אמר בישיבה כי "לא יכול להיות שגדעון סער שהוא ימין יגרום לכך שתהיה ממשלת שמאל. אותו דבר בנט, שנגרר לכך. משחקים איתם".

גפני העריך כי לא יהיה רוב לחוק הבחירה הישירה. ליצמן הגיב: "אני חולק עליך, אני לא אוהב את חוק הבחירה הישירה, אבל הפעם זה טוב כדי להוריד את בנט וזה הדרך להוריד את כל מתנגדי ביבי מהעץ". בנוסף, בשעה זו סגן השר פרוש וח"כ אייכלר נכנסו לפגישה עם רה"מ נתניהו בלשכתו בכנסת.

חה״כ יעקב טסלר אמר לראש הממשלה כי צריך לצאת בהקדם בהודעה שההגבלות על מירון הוסרו: "כל יום שלא יוצא הועדה מסודרת זה גורם לתסכול ומרמור בקרב הציבור, צריך למצוא פתרון להגשת אוכל בהילולה, צריך זמן להיארך בתחבורה, להכשיר חניונים. אנחנו בדקה ה 90 וצריך להודיע בהקדם האפשרי על הסרת כל ההגבלות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים