שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אמו וחמותו של ח"כ אורבך נפטרו בשבת
בהפרש של שעות
הן יובאו למנוחות היום (ראשון). ניר שהיה עם משפחתו בחופשה בסיני, קטע את החופשה ביום חמישי – ערב החג, כדי לשהות עם אימו ברגעיה האחרונים
ניר אורבך | צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת

שבר על שבר: במהלך השבת נפטרו בהפרש של מספר שעות, אמו וחמותו של ח"כ ניר אורבך מימינה – האם, יעל אורבך ע"ה והחמות, זלדה ארמן ע"ה. הן יובאו למנוחות היום (ראשון). ניר שהיה עם משפחתו בחופשה בסיני, קטע את החופשה ביום חמישי – ערב החג, כדי לשהות עם אמו ברגעיה האחרונים.

הלוויתה של יעל אורבך, אמו של ח"כ ניר אורבך תתקיים היום (ראשון) בשעה 13:30 בהיכל חרוב בבית העלמין תל רגב. בנה, ח"כ ניר אורבך מסר: "בימים א', ב', ג', ד' אשב שבעה בשדרות ורבורג 50 (פינת רחוב הלולב) בקריית שמואל, חיפה".

הלוויתה של זלדה ארמן, חמותו של ניר, אמה של רעייתו מרב, תתקיים היום בשעה 18:00 בהר הזיתים (חניון הר הזיתים). "בימים ה'-ו', מרב ואני נשב יחד בביתנו בכתובת: חטיבת אלכסנדרוני 25 פתח תקווה", מסר ח"כ אורבך.

לאחר פטירת אמו של ניר, כתב רה"מ בנט: "ברוך דיין האמת. אני משתתף בצער על מותה של יעל אורבך, אימו של חברי היקר, ח"כ ניר אורבך. יעל הייתה אשת חסד ואמת. היא הקפידה להתנדב במד״א בכל יום שישי. מלווה, מכינה אוכל, נמצאת היכן שצריך אותה. אני משתתף בצערך ומחבק אותך ואת משפחתך הנפלאה בשעה הקשה הזו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים