שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אמו של בראל שמואלי הי"ד נפגשה עם רה"מ
דף חדש
רה"מ בנט אמר בפגישה: "בראל היה בחור זהב. הוא היה דוגמא ומופת של אהבת הארץ ותרומה למדינה, מטובי בנינו, לוחם אמיץ בחייו ובמותו"
סמ"ר בראל שמואלי | צילום: משטרת ישראל

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום (רביעי), עם ניצה שמואלי והילה רחימי, אמו ואחותו של לוחם מג"ב שנפל בגבול רצועת עזה, בראל חדריה שמואלי ז"ל, בלשכת רה"מ בירושלים. ראש הממשלה הביע את תנחומיו העמוקים על אובדנו של בראל ז"ל, וביקש לחזק את המשפחה באבלה הכבד.

רה"מ והמשפחה שוחחו על דרכים להנציח את בראל ואת ערכיו, ערכים של אהבת ארץ ישראל ומדינת ישראל, אחדות ותרומה למדינה. בפגישה השתתפה גם עירית אורן גונדרס, יו"ר ומייסדת עמותת אור למשפחות.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר בפגישה: "בראל היה בחור זהב. הוא היה דוגמא ומופת של אהבת הארץ ותרומה למדינה, מטובי בנינו, לוחם אמיץ בחייו ובמותו. האופן שבו עם ישראל כולו התחבר אליו אחרי מותו מספר הרבה על האישיות יוצאת הדופן שלו – החן, ההומור, הלב הרחב, הפייטריות. אנחנו נפעל להנציח את זכרו של בראל ולשמור את דמותו נוכחת בחיי כולנו. אני אוהב אתכם מאוד".

ניצה שמואלי, אמו של בראל חדריה שמואלי ז"ל: "ראש הממשלה קיבל אותנו בחום רב, בכה איתנו, הבין את הכאב העצום שלנו ואת החור שנפער לנו בלב מאז שבראל לא איתנו. מבחינתי, כל מה שנאמר בעבר היה מתוך סערת רגשות והאבל הכבד".

"השארנו מאחורינו את כל המשקעים ועכשיו אני מרוכזת במטרה אחת בלבד: המשכיות לבראל, ושמדינת ישראל תשלים את החוק שיאפשר לי להיות סבתא לנכד מבראל. ראש הממשלה הבטיח לסייע למשאלת הלב שלי, שהיא גם משאלה של כ"כ הרבה הורים שכולים אחרים שילדיהם נפלו בקרב".

"ראש הממשלה התרגש מאוד מאיך שבחרנו להנציח את בראל – בהקמת השביל לזכרו – ואמר שתהיה תמיכה בשביל הזה. ראש הממשלה הביע מחוייבות עמוקה לדרישה שלנו לקבל בהקדם את התשובות המלאות לכל השאלות שהעלינו בנוגע לנסיבות האירוע שבו בראל נפל. אני מודה לראש הממשלה בנט מכל הלב על פגישה מרגשת וכנה ועל רצון אמיתי לעזור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים