שיתוף
תגובות
צרכנות » אמזון החזירה הבוקר את ה'שילוח חינם' לישראל
בשורה לצרכנים
מדובר כעת על קנייה מעל 65 דולר, כרגע לא מדובר בכל המוצרים, ואף ייתכן שמוצרים בעלי נפח גבוה לא ייכללו בשילוח החינם, יתכן והמבצע הוא זמני
תגיות:
אמזון | צילום: Yeamake, שאטרסטוק

בשורה לצרכן הישראלי: ענקית המסחר אמאזון החזירה הבוקר את מבצע 'שילוח חינם לישראל'. ואכן ניתן לרכוש מוצרים באמזון ובקנייה מעל 65 דולר – המשלוח לישראל מארה"ב יהיה בחינם. כרגע לא מדובר בכל המוצרים, ואף ייתכן שמוצרים בעלי נפח גבוה לא ייכללו בשילוח החינם.

כזכור, עת פרוץ הקורונה אמזון הפסיקה לשלוח חינם לישראל, זאת לאחר ששלחה לארץ מוצרים רבים בחינם, בתנאי שסכום הקנייה עלה על 49 דולר. קודם לכן, אף הציעה שילוח חינם על מוצרים עתירי נפח, אך זה היה מבצע זמני.

השילוח חינם בקנייה מעל 49 דולר החל כמבצע אך הפך לאלמנט קבוע באתר, עד אשר בוטל בעקבות פרוץ המגיפה. מאז, המכירות דרך אמזון ירדו מאוד בישראל וגם השילוח המקומי שאמזון השיקה בארץ דעך. משווקים מקומיים שמוכרים דרך אמזון טענו שהעמלה שהיא גובה (15%) גבוהה מדי ושהביקוש בקרב צרכנים נמוך.

לאחרונה, אמזון החלה בצעדים לקראת חזרה לישראל. היא הורידה בהדרגה את מחירי המשלוחים, שהיו גבוהים מאוד. גם בעולם מחירי המשלוחים החלו לרדת, ונראה שזאת הסיבה לחזרה של המשלוח החינמי.

אמזון חוזרת למשחק מול עלי אקספרס, נקסט, אסוס ושיאין, וכן באתרים הישראלים שהתחזקו מאוד במשבר הקורונה. וכעת אף הצרכנים הישראלים קונים כעת אונליין מישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים