שיתוף
תגובות
כלכלה » פיננסים » בורסה ושוק ההון » אמזון הכחישה את הדיווחים, הביטקוין צנח
רכבת הרים
בניגוד לדיווחים אמזון הכחישה כי היא מעוניינת להיכנס לתחום הקריפטו ולקבל את המטבע כאמצעי תשלום, בתגובה הביט צנח לאיזור ה-36 אלף דולר
הביטקוין ואמזון | צילום: K.unshu, שאטרסטוק

אמזון יצאה הבוקר (שלישי) בהכחשה רשמית שמבטלת בתוקף את הדיווח של עיתון בריטי כי ענקית המסחר האלקטרוני מתכננת לקבל תשלומי ביטקוין עד סוף השנה, דיווח שאף גרם לעלייה מטורפת במטבעות הקריפטו.

כזכור, אתמול דווח כי אמזון מעוניינת להיכנס לתחום הקריפטו ולקבל את המטבע כאמצעי תשלום, לאחר שפירסמה בשבוע שעבר מודעת דרושים לפיה היא מבקשת לגייס מומחה מטבעות דיגיטליים ובלוקצ'יין. הדיווח, שהופיע בעיתון הלונדוני City A.M, הקפיץ את הביטקוין ב-14.5% והוא חצה לראשונה זה שישה שבועות את רף ה-40 אלף דולר.

"למרות התעניינותנו בשוק הזה, הספקולציות שנוצרו סביב תוכניות הדובר הספציפי שלנו למטבעות קריפטוגרפיים אינן נכונות", מסרה אמזון הבוקר ל-CoinDesk בהודעה קצרה. "אנחנו נשארים ממוקדים בבדיקה איך זה יכול להיראות עבור לקוחות שקונים באמזון".

לאחר שבלומברג דיווחה על הכחשתה של אמזון המחיר החל לצלול משמעותית והביטקוין רשם צניחה מאיזור ה-40 אלף דולר אליו הגיע בשיא הנוכחי לכדי 36,838 דולר בלבד נכון לכתיבת שורות אלו, ירידה בגובה של 3.86% לעומת השער בו היה לפני 24 שעות. שווי השוק שלו גם איבד נתח משמעותי וירד ל-697 מיליארד דולר.

גם המטבע השני בגודלו האת'ריום רשם ירידה משמעותית של 6.32% ומשיא של כ-2,450 דולר צלל לכדי 2,203.21 דולר ליחידה, בעוד שווי השוק שלו ירד גם הוא ל-257.46 מיליארד דולר, אחרי שכבר נשק ל-300 מיליארד דולר.

הדוג'קוין גם הוא התרסק ומשיא של 0.231 צלל ל-0.2 דולר בלבד, ירידה של 11.76% בלבד, דבר שגם השפיע על שווי השוק של המטבע הדיגיטלי שהצטמק לכדי 26 מיליארד דולר בלבד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים