שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » אמזון תשיק רובוט שישמש אתכם כעוזר אישי
אהלן 'אסטרו'
האסטרו יכול לסמן חשודים או אפילו לזהות צליל זכוכית מתנפצת שמתלווה בדרך כלל לפריצה לבתים. הוא גם מסוגל לזהות אזעקת שריפה למשל של גלאי עשן ולהסריט בבית
תגיות: ,
רובוט האסטרו | צילום: אמזון

אמזון הציגה במהלך כנס מוצרים טכנולוגיים שהתנהל בשידור חי רובוט חדש דמוי כלב המצויד במצלמות בשם 'אסטרו' שמתפעל את הבית בזמן שאתם אינכם נמצאים.

ה-אסטרו נראה כמו הכלאה בין שואב אבק רובוטי דמוי רומבה וטאבלט. חיישנים משמשים לו עיניים והוא נע על זוג גלגלים גדולים. ה- 'אסטרו', עושה שימוש בבינה מלאכותית וטכנולוגיית מיפוי כדי להתנהל ברחבי הבית. הוא מצוייד במצלמות כדי להסריט את מה שהוא 'רואה', כך שמשתמשים יוכלו לבצע בדיקה מרחוק על חיות מחמד כמו על קרוביהם המבוגרים או התינוקים בזמן שהם לא נמצאים. הוא יכול גם להגיב לפקודות של עוזר קולי.

מעבר לכך הוא יכול לסמן חשודים או אפילו לזהות צליל זכוכית מתנפצת שמתלווה בדרך כלל לפריצה לבתים. הוא גם מסוגל לזהות אזעקת שריפה למשל של גלאי עשן ולהזמין באופן עצמוני את מכבי האש.

וכשאתם נמצאים בביתכם, ה-אסטרו מתוכנת לסייע לכם למשל בנשיאה של דברים בתא מטען קטן. וכמעין מסייע אישי שהולך אחריך בכל הבית, כך למשל הוא יכול לשמש לבידור כגון הקרנת סרטונים או השמעת מוזיקה ופודקאסטים. הוא יכול לשמש כממשק שליטה על מוצרי בית חכם נוספים כגון פעמון הדלת של רינג, חברת הבת של אמזון שאחראית על פתרונות טכנולוגיים רבים.

המכשיר יעלה 999 דולר כאשר הוא יושק מאוחר יותר השנה. לקוחות יכולים לבקש הזמנה להזמין עכשיו.

אך יחד עם זאת, מיד לאחר ההודעה על ההשקה העתידית, חטפה החברה ביקורות מסוימות על הפרת הפרטיות שתבוא יחד עם ה-אסטרו, מאחר ומדובר במוצר הכי פולשני לפרטיות שאמזון הציגה עד כה. וזה הרבה מאוד. עד עכשיו החברה נתפסה כבר מספר פעמים בכל מיני שערוריות פרטיות שנוגעות למכשירי הבית החכם שלה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים