שיתוף
תגובות
חדשות » אמירייטס: מרחיבה את לוח הטיסות לתל-אביב עם טיסה יומית נוספת
דובאי תל-אביב
קצת יותר מחודש מאז הושקה טיסת הבכורה, חברת התעופה אמירייטס מודיעה על הגדלת היצע הטיסות שלה, והרחבת לוח הטיסות בקו החדש בין דובאי לתל-אביב
מטוס בואינג 777 של אמירייטס בנתב״ג | צילום: סיון פרג - Emirates

ההחלטה להוסיף טיסת בוקר יומית נוספת שתהיה זמינה החל מה-30 באוקטובר 2022, קיבלה אמירייטס לאור הביקוש הגבוה לטיסות בקו דובאי-ישראל, בהתבסס על הצלחת הקו הקיים ומחויבותה של אמירייטס להרחבת פעילותה בישראל.

הטיסה היומית הנוספת תתבצע באמצעות בואינג777-300ER  מודרני וחסכוני המציע שלוש מחלקות נוסעים. הטיסה היומית החדשה, שמספרה 933 EK, תמריא מדובאי בשעה 08:15 ותנחת בתל-אביב ב-09:50. הטיסה מישראל לדובאי, שמספרה 934 EK, תמריא מתל-אביב בשעה 11:50 ותנחת בדובאי ב-16:50. 

טיסה זו תציע לנוסעי אמירייטס מישראל אופציה נוספת לטיסה לדובאי, כמו גם לטיסות המשך נוחות ליעדים פופולריים. הטיסה החדשה תחבר את הנוסעים לרשת הגלובלית הענפה של אמירייטס, ליעדים כגון: אוקלנד, בריסביין, פרת', באלי, סיאול וסינגפור, כמו גם נקודות נוספות ברחבי הודו, ובכך תקל על הנוסעים הישראליים לגלות יעדים חדשים בזמן קצר יותר.

באמצעות הטיסה החדשה תתאפשר ללקוחות הטסים מישראל גמישות רבה יותר בתכנון הטיול שלהם, שכן הנוסעים יוכלו לבחור אם לטוס מנתב"ג לדובאי בבוקר או אחה"צ (באמצעות טיסה 931EK הקיימת של אמירייטס). בעת תכנון הנסיעה שלהם, לקוחות יוכלו גם לנצל את השותפות של אמירייטס עם flydubai המציעה לוח זמנים מגוון לטיסות יומיות רבות בקוד משותף. 

אמירייטס מבטיחה לטסים עימה חוויית טיסה ייחודית ושירות יוצא מהכלל של צוות האוויר במטוס. בכל המחלקות הלקוחות יכולים ליהנות ממערכת הבידור ice המציעה יותר מ-5,000 ערוצי בידור על פי בחירה, ובהם גם סרטים ותוכניות בעברית, תפריטים בהשראה אזורית, ומבחר גדול של משקאות לצד ארוחות כשרות אותן ניתן להזמין מראש בכל הטיסות של אמירייטס. 

טיסת הבוקר היומית החדשה של אמירייטס בין דובאי לתל-אביב תאפשר גם תוספת של 20 טון מטען לעסקים ובכך תפתח את ערוצי המסחר העולמיים באמצעות גידול בהזדמנויות הייבוא והייצוא. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים