שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אמירתו של ליברמן בזויה ואנטישמית"
אלי כהן
שר המודיעין ל'ישראל היום': "לא מבין איך ליברמן מוצא עצמו באותו הגוש יחד עם מפלגת מרצ – בנט הוא עלה תאנה של השמאל"
תגיות:
שר החוץ אלי כהן | צילום: פישל רוזנפלד

שר המודיעין, אלי כהן, התייחס בראיון ל'ישראל היום' לאמירתו של ח"כ אביגדור ליברמן שלפיה צריך לשים את נתניהו ואת החרדים על מריצה ולשלוח למזבלה: "זו אמירה בזויה ואפילו אנטישמית. תתאר לך מה היה קורה אם מישהו היה אמור את אותם הדברים, באותו האופן, כלפי הרוסים. יש מי שטוענים שנתניהו והליכוד מפלגים, אבל ההפך הוא הנכון – מפלגת הליכוד מחברת בין כל האוכלוסיות בישראל".

עוד הוסיף על יו"ר ישראל ביתנו: "אנחנו כבר במערכת בחירות רביעית, בגלל האובססיה של ליברמן נגד נתניהו. טובת המדינה לא עומדת לנגד עייניו. איך ליברמן שהיה איש ימין, מוצא את עצמו באותו מחנה עם מפלגות כמו מרצ והעבודה? 20 שנים של דיבורים ואפס מעשים – זה אביגדור ליברמן".

בפתח דבריו אמר השר אלי כהן: "אני מודאג מהשאננות שיש בקרב מצביעי הימין. אם הם לא יצביעו יש סכנה להקמת ממשלת שמאל בראשות לפיד. יש לנו סיכוי להקים ממשלת ימין יציבה וחזקה. כשאני מסתכל על הבחירות שהיו לפני כעשרה חודשים, אני לא מוצא סיבה שמי שהצביע לנו לא יעשה זאת שוב. הבאנו חיסונים שהצילו חיי אדם וחתמנו ארבעה הסכמי שלום ששדרגו את ישראל מבחינת מדינית, כלכלית וביטחונית".

השר כהן התייחס ליריבים של הליכוד: "הבחירות האלה הן בין נתניהו ללפיד. החשש שלנו הוא שבנט וסער, שמתחזים לימין, עלולים להמליך את לפיד. ממשלת רוטציה בין סער, בנט ולפיד, לא תעשה רפורמות במערכת המשפט. הם בכלל לא מתכוונים לעשות שום דבר בנושא. אני מוקלט אצלך, ואומר באופן ברור – אנחנו נעשה רפורמות במערכת המשפט".

על כל שבנט ידרוש גם מהם רוטציה אמר: לא נסכים לממשלת סחיטה ולרוטציה. הציבור רוצה את הליכוד כמפלגה הגדולה ביותר. אחרי מערכת בחירות שלישית, נתנו את הסיכוי לדבר הזה ולצערנו הבאנו שזה לא יכול להצליח. זו הייתה ממשלת שיתוק וזה לא יקרה שוב. נפתלי בנט הוא עלה תאנה של השמאל, וביום שלאחר הבחירות הוא עלול לתת ליאיר לפיד את ראשות הממשלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים