שיתוף
תגובות
מוזיקה » קליפים » אמני הרגש החסידי מקדישים שיר לאמא
מאמע
רגע לאחר שהמלחין בנצי שטיין הפך לאבא הוא אומר: "דווקא לשותפה השלישית שדאגה וחיבקה אותנו מיום היוולדנו, אנחנו לא מספיקים לעיתים להודות ולהעריך" וכך נולד השיר
| צילום: יח"צ
אמני הרגש החסידי מקדישים שיר למאמע |

מזל טוב! המלחין בנצי שטיין (אבא) זכה לחבוק בן בכור בשעה טובה ומוצלחת! החברים נקבצו באו לשמוח בשמחת הוואך נאכט, בנצי התיישב לצד אמן הרגש מוטי ויזל והחל לזמזמם שיר, "שלושה שותפים הם באדם, הקב"ה, אביו ואמו, דווקא לשותפה השלישית שדאגה וחיבקה אותנו מיום היוולדנו, אנחנו לא מספיקים לעיתים להודות ולהעריך מספיק את עוצמתה וכוחה של "א אידישע מאמע", בתפילות ותחנונים ובדאגה לשלומנו בכל עת ושעה" אומר בנצי ומוסיף "חשבתי אולי עכשיו כשאני מתחיל קצת לחוות מקרוב את הלילות כימים שאמא מוסרת עצמה לילדה, להקדיש את שיר זה".

"התיישבתי לצידו של מוטי שיודע איך לגשת ללב שלי ושל עוד רבים והתחלנו לזמזמם את הקטע ששרנו שנה אחרי שנה בחיידר, שמספר על מסירות נפשה של מאמע רחל שעד היום שופכים אנו, בניה את ליבנו בעת מצוקתנו על קברה".

ווייל א מאמע איז נאר דא איינס אויף דער וועלט!
כי אמא יש רק אחת בעולם!

כשהמפיק "נטע לוין" שמע מרחוק את צלילי התנועה המרגשת הזאת, החליט להרים את הכפפה וכדרכו בשירים עברו שהצליחו והפכו לנכסי רגש במוזיקה החסידית, ביצע פה חיבור מעניין ומרגש כאחד והזמין לדואט מושלם את הזמר "משה דוד וייסמנדל" שהטביע בשיר חותם נוגע ללב, כשלקראת סיום הניגון יגיע כוכב הזמר "ארי היל" לתת את חלקו כמו שתופתעו גם אתם.

על החותם ההרמוני, הופקד "ר' איציק פילמר" מנצח "מקהלת נשמה", שהפכו ממזמן לשם היוקרתי בתחום ההפקות היוקרתיות בארץ ובעולם, כשעל העיבוד והמיקס מנצח בעוז ובעבודה מושלמת, מעטפה מרגשת, "ר' יענקי לנדאו" מתזמורת פייער המובילה!

קרדיטים

עיבוד מוזיקלי ומיקס: יענקי לנדאו
עיבוד קולי: איציק פילמר
שירה: מוטי ויזל
שירה: ארי היל
קולות: מקהלת נשמה
הפקה: נטע לוין
הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים