שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "אמנע בכל מחיר מלעשות סגר"
הורביץ מבטיח
לקראת הדיון על אישור התקציב מחר בישיבת הממשלה, הדגיש השר הורוביץ: "אין דבר שחשוב יותר למדינה. המערכת חנוקה, אנשים ישנים על הרצפה"
ניצן הורביץ | צילום: יוסי זמיר/ לע"מ

שר הבריאות ניצן הורביץ' אמר הערב בראיון ל'חדשות 12' כי "המדיניות שלי היא מדיניות מאוזנת – לוקחים מצד אחד את הקורונה ולא מתעלמים ממנה. מצד שני יש את הפרנסה, הלימודים, העבודה. לא רוצה לעשות סגר ואמנע בכל מחיר מלעשות סגר. היו לו השלכות נוראיות. המדיניות שלנו – הכל פתוח, לצד הגבלות".

הורוביץ הסביר מה עמד מאחורי האישור שהעניק משרד הבריאות, הראשון בעולם, למתן מנת חיסון שלישית נגד קורונה לבני 60 ומעלה. "קיבלנו את ההחלטה על סמך המלצה של טובי המומחים שלנו כאן בארץ", אמר, "זה לא חיסון חדש, אלא מנה משלימה".

"כל המתנה או דחייה בקבלת ההחלטה הייתה עולה בחיי אדם. יותר אנשים היו מפתחים מחלה קשה או נפטרים". עוד הוסיף בראיון לדנה ויס כי "אם נחכה לאישור האמריקני או לחיסון דלתא היינו גורמים להמון חולים קשה", המשיך, "זו הצלת חיים אדם וזה מה שעמד ביסוד ההחלטה".

הוא הדגיש את הצורך בתוספת תקציב למערכת הבריאות. "מערכת הבריאות חנוקה", הכריז, "כשאני רואה חולים בבתי החולים לבריאות הנפש ישנים על הרצפה זה מזעזע אותי". שר הבריאות הוסיף: "המחלקות הפנימיות מפוצצות, התורים במיונים. אין דבר שחשוב יותר למדינה מתקציב לבריאות, ושר האוצר וראש הממשלה צריכים להבין את זה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים