שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "המדינה לא מתנהלת – יש פה ממשלה פלסטינית"
אמסלם תוקף
בנושא ההקלטות בישיבת סיעת הליכוד: "מאז ומעולם הישיבות בסיעה היו מוקלטות. צריך להבין שמי שמדבר שם הוא מוקלט"
דודי אמסלם | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ח״כ דודי אמסלם מהליכוד התראיין הבוקר לרדיו 'קול ברמה' והתייחס לנושאים העומדים על הפרק. בדבריו אמר: "לא צריך לחלק ציונים למי שאפשר לנו לצעוד עם דגלי ישראל בירושלים. שנה שעברה זו הייתה שגיאה לשנות את המסלול אבל האם הגענו למצב שאנחנו צריכים להגיד תודה לחמאס שלא ירה עלינו? השתגענו?"

עוד מהמתקפה החריפה של ח"כ דודי אמסלם: "אין ממשלה בישראל. יש כנופיה ששורדת מיום ליום. המדינה לא מתנהלת ויש פה ממשלה פלסטינית. הם מעבירים חוקים בלי ייעוץ משפטי, בלי כלום".

על סערת דברי הגר"מ מאזוז שהשווה את הממשלה לנאצים: "יש פה שר אוצר שנשען על שנאה, הם רוצים להטיל גזרות קשות על החרדים, עוד מעט יאסרו על החרדים לצאת מהבית ולנשום. הרב מאזוז צודק".

בנושא ההקלטות בישיבת סיעת הליכוד: "מאז ומעולם הישיבות בסיעה היו מוקלטות. צריך להבין שמי שמדבר שם הוא מוקלט. חייבים ללכת לבחירות. אני משוכנע שבבחירות המחנה הלאומי יביא יותר מ-65 מנדטים".

ח״כ אמסלם: "לפיד זה המסית מספר אחד, נטול השכלה בכלל. מי שהמליכו אותו זה האלה מסביון, את הבור ועם הארץ הזה. הוא בקושי סיים 12 שנות לימוד וכיום מפיץ רעל רדיואקטיבי פתאום הוא רוצה אחדות, איפה היית עשר שנים?".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים