שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אמסלם ללוי: "אתה מתנהג יותר גרוע מסמרטוט"
"עבד נרצע"
בדיון במליאה ביקש יו"ר הכנסת לגנות את דבריו של ח"כ אמסלם נגד שופט בבית המשפט דוד מינץ. לאחר דבריו עלה ח"כ אמסלם להגיב ולא חסך במילים על לוי
ח"כ דודי אמסלם ויו"ר הכנסת מיקי לוי | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר הכנסת מיקי לוי, התייחס במליאת הכנסת לדבריו של ח"כ דוד אמסלם בשבוע שעבר כנגד שופט בית המשפט העליון דוד מינץ ואמר: "אני רוצה לגנות בכל לשון את הדברים הקשים והמקוממים שבחר ח"כ אמסלם לומר בשבוע שעבר כנגד שופט בית המשפט העליון דוד מינץ, שישב בהרכב שדחה את עתירתו".

"אלו דברים פסולים ומוטעים שנאמרו בשפה שאינה מכבדת את הכנסת ואינה מכבדת את הדובר. רשויות השלטון חייבות בראש ובראשונה בכבוד האחת כלפי השנייה. ביקורת ומחלוקות – כן, גידופים פרועים בשפה ירודה –לא".

"אני מבקש לחזק את שופטי בית המשפט העליון שעושים את מלאכתם נאמנה, ושהחוק והצדק הם נר לרגלם ולפסיקותיהם. חשוב לי לומר באופן ברור מעל בימה זו, שאמירתו של ח"כ אמסלם היא עמדתו הפרטית ואינה משקפת את עמדתה של הכנסת כרשות מחוקקת או כל שכן חלילה את עמדתי שלי כיו"ר הכנסת. אני מתנצל כיו"ר הכנסת בפני שופטי בית המשפט העליון".

ח"כ דודי אמסלם עלה להשיב וכהרגלו לא חסך במילים: "מי אתה בכלל אדון מיקי לוי? אתה סתם עבד נרצע של לפיד, אסקופה נדרסת. אתה מתנהג יותר גרוע מסמרטוט רצפה. אתה מטיף לי מוסר? באיזו זכות אתה מגנה בשם הכנסת? במקסימום אתה יכול לדבר בשם עצמך, וגם זה רק באישור לפיד. העיקר את הפגיעה ברב הראשי הראשון לציון לא גינית. אתה בושה וכלימה".

שר החוץ יאיר לפיד הגיב לדברי אמסלם: "המתקפה של ח"כ אמסלם על יו"ר הכנסת מטילה חרפה על הפוליטיקה הישראלית ועל כנסת ישראל. לצערי הרב הוא הפך להיות הפנים והקול של הליכוד ושל העומד בראשו שלא מגנים את ההתנהגות האלימה והמחפירה הזאת. אמסלם הוא גם התזכורת הטובה ביותר לכך שהצלנו את מדינת ישראל משיח אלים ומסית".

"זה יום עצוב בכנסת ישראל, אבל אנחנו נמשיך בדרך שלנו. אף אחד לא מפחיד אותנו ולא יאיים אלינו. בטח לא אמסלם".

כזכור, ח"כ דודי אמסלם נאם במליאת הכנסת נגד השופט דוד מינץ לאחר שדחה עתירה שלו בעניין מינוי מנכ"ל קבוע לתעשייה האווירית: "עלאק שופט. אם לא שתה איזה בקבוק וויסקי לפני שכתב, אל תקראו לי דודי. השופט מינץ, אני מציע לך להתפטר עכשיו. לא מתבייש. מבוא שנה א׳ ללימודי משפטים לא היו מקבלים אותו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים