שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אמסלם נגד נסיעותיו המופקרות של לפיד
במכתב חריף
ח"כ אמסלם כותב "היות ואת נוהל נסיעות השרים לחו"ל אני מכיר, אני יודע שהתנהלות מושחתת זו לא הייתה מקובלת בשום ממשלה בעבר ולא מעוגנת בשום נוהל"
ראש האופוזיציה יאיר לפיד וח״כ דודי אמסלם | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

במכתב חריף ששלח חה"כ דודי אמסלם למר אלון אושפיז, המנהל הכללי במשרד החוץ, למר אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה, למר מתניהו אנגלמן, מבקר המדינה ולמר יהלי רוטנברג, החשב הכללי במשרד האוצר- הוא שם זרקור ומבקש לברר פרטים אודות נסיעותיו של שר החוץ, על חשבון משלם המיסים, לטיולים בעולם.

חה"כ אמסלם פותח את מכתבו ומספר "לאחרונה הבנתי מכלי התקשורת כי שר החוץ לפיד [החובב נסיעות במטוסים פרטיים על חשבון הציבור] חכר מטוס פרטי בטיסתו למוסקבה לפני כשבועיים ימים וזאת בהמשך לנסיעתו המופקרת למרוקו במשלחת של כמאה איש ובעלות כוללת המתקרבת ל-900 אלף ש"ח".

חה"כ אמסלם ממשיך וכותב "היות ואת נוהל נסיעות השרים לחו"ל אני מכיר, אני יודע שהתנהלות מושחתת זו לא הייתה מקובלת בשום ממשלה בעבר ולא מעוגנת בשום נוהל. לא יעלה על הדעת שכל שר שיחפוץ לטוס לחו"ל יחכור לעצמו מטוס [כפי שעושה שר החוץ חדשות לבקרים]. לצורך כך, ישנן טיסות סדירות במדינת ישראל בהן השרים משתמשים לצורך פגישותיהם בחו"ל".

חה"כ אמסלם שואל "אשר על כן, אבקש לקבל את הפרטים הבאים: 1. מי אישר את חכירת המטוס שבנדון ובאיזה נימוק. 2. מה הייתה עלות החכירה הכוללת של המטוס. 3. מי השתתף בנסיעה. 4. מה הייתה העלות הכוללת של הנסיעה".

לסיכום חה"כ אמסלם אומר "אני מניח שאם אני או מי מעמיתיי השרים לשעבר היה מעלה בדעתו לחכור מטוס לצורך פגישה בחו"ל, מחשבה זו כשלעצמה הייתה פותחת את כלל מהדורות החדשות ו"שומרי הסף" היו אצים רצים להם לבקש הסברים מנומקים מדוע ולמה".

"היות ומדובר בהתנהלות מופקרת וחסרת תקדים ולדעתי גובלת בשחיתות ציבורית אבקש לקבל את התייחסותכם בהקדם שכן לעניות דעתי ככל שנתעכב מדינת ישראל תיאלץ להמשיך לחכור מטוסים רבים לטובת שר החוץ ואנשי שלומו על חשבון משלם המיסים".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. ביבי טורס נסגר אז טס במטוס פרטי מה עוד שהמטוס של המדינה שעל שב מאות מיליון דולר עוד לא מוכן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים