שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דודי אמסלם במתקפה חריפה נגד בני גנץ
סוער בכנסת
השר דודי אמסלם בנאום חריף במליאה: "גנץ נגרר אחרי לפיד ובנט ואחרי הפוליטיקה של ניסנקורן, אין לו עמוד שדרה – מה שמעניין אותו זה הרוטציה"
השר דודי אמסלם במליאת הכנסת | צילום: דוברות הכנסת

השר דודי אמסלם תקף לפני שעה קלה בחריפות את שר הביטחון בני גנץ והאשים אותו בפגיעה בכלכלה בגין פיזור הכנסת וההליכה לבחירות אליו חותרת מפלגתו.

את דבריו במליאה נשא אמסלם לאחר שנדרש להשיב בשם הממשלה להצעות החוק לפיזור הכנסת. בדבריו פנה ליו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד וקרא לעברו, "דמגוג קטן, אשר חי מהסתה והפצת רעל מבוקר ועד לילה – מזה אתה מתפרנס. אתה בן אדם שחי רק על שנאה".

"מבחינתכם, אם מחר אנחנו מוצאים מזור לקורונה אתם בבעיה. לא מעניין אתכם מדינת ישראל, המאבק היום יומי של האנשים. כשאנחנו סוגרים אתם שואלים למה אנחנו פוגעים בכלכלה, כשאנחנו פותחים אתם שואלים למה אתם פוגעים בבריאות, אם הייתם יכולים להאשים את ראש הממשלה שהוא פיתח את נגיף הקורונה, זה מה שהייתם עושים. האמת לא מעניינת אתכם, לא אכפת לכם מה יקרה פה אחר כך, העיקר שנתניהו לא יהיה ראש הממשלה. ולמה? רק בגלל שהוא עושה טוב".

אמסלם התייחס למגמת הסקרים ואמר כי "למרות שמצבנו בסקרים מצוין אנחנו בליכוד מתנגדים בעת הזו ללכת לבחירות, ראש הממשלה וחברי המחנה הלאומי עסוקים בלטפל בקורונה ובמשבר הכלכלי. אבל את גנץ שום דבר לא מעניין, הוא נגרר אחרי לפיד ובנט, ואחרי הפוליטיקה של ניסנקורן, אין לו עמוד שדרה. לא מעניין אותו התקציב, לדעתי הוא בכלל לא מבין בזה, מה שמעניין אותו זה הרוטציה. הוא הגיע למסקנה שהוא לא יקבל אותה אז החליט ללכת לבחירות".

"הדבר היחיד שגנץ השיג זה 2 רכבי האודי 8, הוא אמר שהוא רוצה לעבור בכביש 1 ושיזהו אותו שהוא החליפי, אה עוד דבר נלחמת למען בצר, מה אתה צריך את משרד ראה"מ חליפי, אם יש לך את משרד הביטחון? מה בצר עושה מסרק אותך? מסדר לך את העניבה?".

אתם רציתם להביא חקיקה הכי אנטי דמוקרטית שיש כדי שראש הממשלה לא יוכל להתמודד ולתת את האפשרות לציבור. קיבלתם 17 תיקים ולא היו לכם 17 איש, חשבתם בהתחלה להביא עובדים זרים. ואז נכנסנו לחוק הנורבגי והכנסת לכנסת עוד 7-8 ח"כים כדי שיהיה לך מישהו בוועדות. זה ישראל לפני הכל?

"לגבי התקציב, כשיש אי ודאות לא מקבלים תקציב", אמר אמסלם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים