שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אנגלמן: "מבצע ביקורת על ההיערכות לאיום האירני"
ב"פסגת העסקים 2021"
על הסייבר: "טרור הסייבר כבר כאן וסיכוני הסייבר גדלים. קיימת סכנה לחשיפת פרטים אישיים של אזרחי ישראל ומכאן החשיבות הגדולה של בדיקת אבטחת המידע בכלל הגופים"
מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן | צילום: באדיבות המצלם

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן השתתף היום (ג') ב"פסגת העסקים 2021" של מעריב ו-וואלה בהרצליה. בפסגה התייחס המבקר בדבריו לביקורת שמתבצעת בימים אלו על היערכות ישראל לאיום האיראני ועל ביקורת נוספת במערכות המידע של רשות המיסים, כחלק מבדיקות מקיפות של עולם הסייבר בגופים ממשלתיים נוספים.

אנגלמן אמר כי "חלק מחוסנה של ישראל הוא שכולם כפופים לביקורת, כולל מערכת הביטחון, צה"ל וגופי המודיעין. ביקורת המדינה צריכה להיות מבוססת על סיכונים, והסיכון האיראני הוא מרכזי. לכן אנחנו בודקים את היערכות מערכת הביטחון וגופי המודיעין. התחלנו ביקורת בנושא מתוך ראייה שמדובר בנושא מרכזי לכלל אזרחי מדינת ישראל וחשוב מאוד שנעסוק בכך. מטבע הדברים חלק מהדוחות יעברו חיסיון".

על הסייבר: "טרור הסייבר כבר כאן וסיכוני הסייבר גדלים. קיימת סכנה לחשיפת פרטים אישיים של אזרחי ישראל ומכאן החשיבות הגדולה של בדיקת אבטחת המידע בכלל הגופים", אמר המבקר. "לרשות המיסים יש את אחד ממאגרי המידע המפורטים על אזרחי ישראל, דבר שמעמיק עוד יותר את חשיבות מוגנות המידע מפני מתקפות. נבדוק שהפרטים מוגנים יחד עם בדיקת השירות המקוון לציבור שהרשות נותנת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים