שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אנדרטה לחיילי צה"ל נשרפה הלילה בידי ערבים
משילות?
ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי: "אני מזועזע מפשע השנאה של פגיעה בחיילי צהל ובאתר הנצחה לזכרם, השריפה היא אמירה מכוונת של הפלסטינים נגדנו"
מצפה זיו | צילום: באדיבות המצלם

מצפה זיו שהוקם לזכרם של 2 חיילי צהל שנהרגו ממוקם בסמוך לישוב מעלה חבר בהר חברון נשרף הלילה בפעם השנייה במכוון ע"י פלסטינים ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי: " אני מזועזע מפשע השנאה של פגיעה בחיילי צהל ובאתר הנצחה לזכרם".

בסמוך לישוב מעלה חבר הוקם מצפה זיו על שמם שני חיילי צהל שנהרגו מאש כוחותינו בעת פעילות מבצעית, יהודה בן יוסף ויואב דורון, המצפה אליו מגיעים תושבי הר חברון לתפילות ראש חודש וחגים משקיף על אזור הר חברון.

הלילה, בפעם השנייה בשלושה חודשים שרפו פלסטינים את המצפה ששפכו חוממר דליק על המבנה, שרפו צמיגים ורפסודות שהניחו על המבנה.

רק בסוכות האחרון שרפו פלסטינים את המצפה וגרמו לו נזק רב, אך מאז הוא שופץ וחזר לשימוש, הבוקר הגיעו תושבי מעלה חבר וגילו כי המקום נשרף שוב.

ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי: "אני מזועזע מפשע השנאה של פגיעה בחיילי צהל ובאתר הנצחה לזכרם, השריפה היא אמירה מכוונת של הפלסטינים נגדנו ונגד האחיזה שלנו כאן, אני קורא לגורמי האכיפה לטפל ביד קשה במתפרעים הפלסטינים שעוברים כל גבול".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים