שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אנחנו צריכים להתכונן לסגר בחגים"
דרעי בראיונות
יו"ר ש"ס: "לא עשו מתווה לאנשים שרוצים לצאת לנופש. פשוט לא מתקבל על הדעת שאנשים שמחכים שנה שלמה לנסוע בגלל אמונה דתית, יגיעו ויעשו להם מתווה"
תגיות:
אריה דרעי | צילום: דוברות

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי תראיין הערב במהדורות המרכזיות של רדיו 'קול חי ו'קול ברמה' ואמר כי "הצלחנו אמש לבטל את החוק שהיה נותן באופן חופשי סמים לאזרחי ישראל, אנחנו עושים כל מה שניתן. אין שיתוף פעולה עם מנסור עבאס, הוא מחויב בצורה מוחלטת לקואליציה. אין לו דרך חזרה, הוא נמצא שם באופן מלא. מה שקרה עם הקאנביס זה כי לא היה לו ברירה, זה ענין דתי אצלם. לצערי הרב, בתחילת הדרך היה לנו קשר ועכשיו לא".

"חיסנו את רוב ישראל, דבר שהוריד את התחלואה לאפס. התחלואה עכשיו זה ברור ייבוא מחו"ל, בנט היה צריך מיד להתמודד בסגירת נתב"ג. לצערי היה שם חוסר ניסיון ויהירות, עם שרים מכחישי קורונה. 'הקורונה זה שפעת' הם אמרו. רק אחרי חודשיים בנט נזכר לקבל החלטה, וזה עוד בגלל לחץ של נתניהו. אני שומע משרים בממשלה שמבינים שאנחנו טיפלנו טוב יותר, כמו מיכאל ביטון. הזהרתי בתחילה כבר, הממשלה תטיל סגר בחגים – העיקר לא לפגוע ב׳וויקנד׳ שלהם".

"טוב שעושים את החיסון השלישי, אני כבר ביקשתי להתחסן פעם נוספת, אני מקווה שכולם יעשו את זה, החיסונים מונעים אסונות כבדים, מדובר בנס שהקב"ה עושה איתנו. בגלל חוסר משילות הגענו כבר ל-2,000 מאומתים ביום".

"אנחנו צריכים להתכונן לסגר בחגים מכיוון שחברי הממשלה לא עושים כלום מול הקורונה, מדובר באוסף של טירונים, יאיר לפיד טען על הקורונה שזה שפעת עם יחסי ציבור. אנחנו לא נסכים שיסגרו את בתי הכנסת בזמן שהכל פתוח".

"ראש השנה באומן – כולם נוסעים היום לחו״ל, לא עשו מתווה לאנשים שרוצים לצאת לנופש. פשוט לא מתקבל על הדעת שאנשים שמחכים שנה שלמה לנסוע בגלל אמונה דתית, יגיעו ויעשו להם מתווה".

"אף אחד לא הציע לנו להיכנס לממשלה, אלקין שקד ובנט מפיצים שקרים – יותר מזה הם ניהלו משא ומתן והסכימו לא להכניס את החרדים לממשלה. אחרי שהם סגרו את זה הם באו וגלגלו עיניים כאילו הם רוצים להכניס אותנו. יש לימינה אג'נדה לחסל את כל היהדות החרדית בארץ ישראל, כהנא וקריב חפצים לחסל את הרבנים ולייצר פה איזה יהדות חדשה".

"אני מעריך שלא יעבירו את הורדת אחוז החסימה. יש רוב נגד, שלנו, הליכוד ועוד. אני מתנגד לכך לא בגלל חשש לתחרות, אלא בגלל ריבוי המפלגות. עוד יהיה לנו רוה"מ עם שני מנדטים. אם הייתי יכול – הייתי מעלה את אחוז החסימה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים