שיתוף
תגובות
חדשות » "אני אדאג שמנדלבליט יועמד לדין"
אמסלם מתחייב
חבר הכנסת דוד אמסלם מהליכוד, התראיין ליוחאי דנינו ביום ליום, שם התייחס חבר הכנסת מהליכוד, הנחשב לאחד ממקורביו של ראש האופוזיציה להתנהלותו של היועמ"ש ועוד…
ח"כ דודי אמסלם | צילום: נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

בראיון סוער ורווי כותרות, התייחס חבר הכנסת מהליכוד, הנחשב לאחד ממקורביו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, להתנהלותו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בנוגע לתיקי האלפים  את הדברים אמר חבר הכנסת דוד אמסלם מהליכוד, בראיון ליוחאי דנינו ביום ליום, וכן בנוגע לתיקי האלפים, לצד כותרות נוספות.

בנוגע ליועץ המשפטי מנדלבליט, אמר אמסלם: "נעשתה הפיכה במדינה על ידי מנדל בלוף" כלשונו. "רק לא מזמן הוא אמר שהיה צריך חסדי שמים מכיוון שנתניהו רצה למנות פרקליטים ושופטים בדמותו. כאילו שמנדלבליט הוא הנביא העומד בשער, מציל את המדינה ולוקח את הסמכות להדיח את נתניהו.

"אחרי שפורסמה ההקלטה הזו, אמרתי בכנסת שחשבתי שלמחרת הוא יהיה במגרש הרוסים בגין הפיכה, אבל הוא ממשיך להסתובב עם רכב שרד, עם נהג, עם אבטחה ומשכורת שמנה. נו, מי יודע, אולי גם ידליק משואה".

ח"כ אמסלם התחייב במהלך הראיון, שלא ינוח ולא ישקוט עד שהיועץ המשפטי יעמוד לדין: "הרי יום אחד נחזור לשלטון והנה אני מתחייב, כל זמן שאני בכנסת, אני אדאג שמנדלבליט יועמד לדין. אנחנו נקים ועדה נגדו, וועדה בלתי תלויה שתבדוק את כל מעשיו. זה לא יכול לעבור ככה.

"מנדלבליט הוא כפוי טובה, נתניהו מינה אותו, הכניס אותו הביתה, והוא גנב את הבית. פתאום הוא לא נותן לו שבן הדוד שלו יעזור לו, כאילו שצריך לקבל אישור לעזרה מבן הדוד. אבל ככה זה שהמשימה שלו כעת היא להצר את צעדי נתניהו בכל דרך. הוא פשוט מבין שאם נתניהו יצא זכאי, זה החורבן שלו.

"מנדלבליט הוא בבחינת תגיד לי מי אתה ואתן לך לפי זה חוות דעת" הוסיף ח"כ אמסלם. "לי הוא הוציא חוות דעת על כך שאני לא יכול למנות לתפקידים השונים מועמדים מחוץ לנבחרת הדירקטורים, אבל לממשלה הנוכחית הוא העניק חוות דעת שמאפשרת מינויים מחוץ לנבחרת הדירקטורים. מנדלבליט הוא איש עם מוסר כפול, או כמו שהיועץ המשפטי לשעבר יהודה ויינשטיין אמר עליו, שהוא לא ראוי להיות מזכיר ממשלה מכיוון ששיקר בחקירות המשטרה ושינה גרסאות. מנדלבליט היה צריך לקבל את ההכרה מהשמאל, ולכן העמיד את נתניהו לדין", דברי אמסלם ליוחאי דנינו ביום ליום.

במהלך הראיון התייחס אמסלם לשורת נושאים נוספים שעל סדר היום, כך למשל סנט בחברו למפלגה ניר ברקת בנושא הסקרים וקרא לו "להפסיק לעשות סקרים מדומים". בנוסף התייחס לממשלת בנט "נפתלי בנט נוכל ורמאי. איילת שקד, אני לא בטוח שהיא יודעת מה שהיא רוצה מעצמה. יאיר לפיד מלא קלקר, עטוף בצלופן, בלי שום תוכן אמיתי".

חבר הכנסת אמסלם התייחס במהלך הראיון גם לאפשרות של הרכבת ממשלה בתמיכת רע"ם. "לשמאל יש תעשייה של שקרים, מפעל שלם. מעולם לא חשבנו ללכת עם עבאס ולא הייתה אופציה כזו. מבחינתנו זה בדיוק כמו שתגיד שליצמן ייסע בשבת. השמאל הם האנשים הכי אלימים, הכי אנטי דמוקרטיים והכי שקרנים ומסוכנים". דברי חבר הכנסת.

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. כל הכבוד! שימשיך ככה והליכוד לעולם לא יחזור לשלטון. כל השנאה והאלימות המילולית הזו רק מרחיקה עוד ועוד אנשים מהליכוד.

  2. אמסלם אתה אדם מסכן .מטומטם ומתוסכל .נזכור לך את ההבטחה .וניראה אם היא תתקיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים