שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אני חושב שהולכים לבחירות חוזרות"
ליצמן אופטימי
גפני נשאל אם ביקש מנתניהו שיאפשר לח"כ אחר להוביל את הליכוד כדי שהמפלגה תוכל להקים את הממשלה: "היו שיחות כאל, היינו הולכים עם הליכוד גם במקרה כזה"
יעקב ליצמן | צילום: אתר הכנסת

יו"ר 'אגודת ישראל' השר יעקב ליצמן שולל בראיון ל'גל"צ' הצטרפות עתידית לממשלה: "לא נדבר איתם – נחזיק באופוזיציה כל זמן שהקואליציה תחזיק מעמד". לדבריו, "בינתיים אין ממשלה – ואני לא מצפה שתהיה. אני מצפה שיהיו בחירות חמישיות. אין שום דבק מגע. כל אחד מנסה לספר סיפורים למה כן בכל זאת – וכל הסבר הוא סטירת לחי למישהו אחר". בראיון ב'כאן חדשות' אמר: "אני חושב שהולכים לבחירות חוזרות".

יו"ר יהדות התורה משה גפני נשאל בראיון ל'חדשות 13' אם מפלגתו ביקשה מראש הממשלה נתניהו שיאפשר לחבר כנסת אחר להוביל את הליכוד כדי שהמפלגה תוכל להקים את הממשלה, אמר כי "היו שיחות כאלה". "היינו הולכים עם הליכוד גם במקרה כזה".

ח"כ גפני ב'כאן חדשות': "אני חושב שנתניהו יכול היה לעשות יותר כדי להקים ממשלה. אם היו הצעות אופרטיביות קודם – להערכתי המצב היה שונה. את הקשר שלנו עם הציבור המסורתי אי אפשר לנתק. אם אגיד לליכוד להוציא את נתניהו אני מאבד את הציבור הזה".

סגן השר אורי מקלב מ'יהדות התורה' אמר בראיון ל'גל"צ' כי "מנסים להתקיל אותנו שאנחנו לא מצביעים למרים פרץ כי היא אישה, למרות שבבחירות הקודמות הצבענו לדליה איציק בסבב הראשון. לא אלה הסיבות שלנו. בכנסת, כשמגלים אמפתיה זה צריך להדאיג. מאמין שהרצוג ייבחר".

מקלב הוסיף כי "במשך שנים נלחמו מפלגות השמאל על ערכים שונים וכעת בין לילה כל הערכים שלהם מתפוגגים מול כס השלטון, וכמה שקלים מהאוצר, אין להם שום ערכים".

ח"כ אייכלר בערוץ 12: "הדאגה הכי גדולה היא הדיקטטורה הכלכלית של ליברמן שישלוט על משרד האוצר וועדת הכספים יחד". ח"כ אייכלר אמר בערוץ 20: "ברגע שרע"מ מקבלים שליטה על הנגב, איילת שקד כשרת הפנים תהיה מרוקנת מסמכויות בנושא. היא תהיה קרבן חטאת בשביל שבנט יהיה ראש ממשלה".

ח"כ יעקב אשר ל'חדשות 12' על ממשלת בנט-לפיד המסתמנת: "זו תהיה ממשלת הבלמים ההדדית, לא יצליחו לתפקד שם אפילו יום אחד". עוד הוסיף: "אני מברך את התקשורת על האיפוק שהיא מגלה כלפי הדרישות של רע"מ, אם גפני היה מעז לדרוש זאת הייתם צולבים אותי מכל הכיוונים".

ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) ל'ערוץ 12': "היות ויש שני מועמדים ראויים התקבלה החלטה לתת לחברי הסיעה חופש הצבעה. אני אישית בחרתי במרים פרץ כי היא אישה ראויה בזכות עצמה, מזרחית ומייצגת את ישראל השנייה".

עוד הוסיף אזולאי': "יש לתנועת ש"ס קו ברור, אנחנו לא מזגזגים. אמרנו שאנחנו מפלגה ימנית ושנלך עם נתניהו וכך עשינו. אין לנו שום חרטה על הדרך שהלכנו. אנחנו יודעים להילחם ולשרת את עם ישראל גם מהאופוזיציה. אם זה רצון ה' עם זה נצטרך להתמודד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים