שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אני ימני, בחיים לא אמליך את לפיד"
בנט עונה לנתניהו
יו"ר ימינה נפתלי בנט: "הפתרון היחיד לכאוס – הצבעה למפלגה שלא משועבדת לרעיון 'כן או לא ביבי'". יש היתכנות לממשלה? "יכולה להיות שותפה מהמרכז"
תגיות:
נפתלי בנט | צילום: פישל רוזנפלד

יו"ר ימינה, שר הביטחון לשעבר, נפתלי בנט, לא שולל את האפשרות של שיתוף פעולה עם גדעון סער ביום שאחרי הבחירות, במטרה להקים ממשלה לאומית – כך עולה מראיון שפורסם ב'ישראל היום'.

בראיון לסיכום מערכת הבחירות, מבהיר בנט כי מבחינתו הנושא החשוב ביותר הוא הקמת ממשלה שתעצור את המשבר הכרוני של מערכות הבחירות החוזרות והנשנות. הוא אישר כי כדי להשיג את היעד הזה יהיה צורך לצרף לקואליציה מפלגה שאינה מהימין, אולם לדבריו, ממשלה כזו תהיה ימנית לאומית.

על השאלה איך ייראה היום שאחרי הבחירות,איזה תרחיש ריאלי של ממשלה הוא רואה, עונה בנט: "ברמת הכאוס הנוכחי אי אפשר לדעת. יש כל כך הרבה אפשרויות בסודוקו הזה שפשוט לא ניתן לדעת. אבל אני יודע מה הפתרון לכאוס הזה והוא להצביע למפלגה שלא משועבדת ל'רק ביבי' ולא ל'רק לא ביבי'. זה נותן לי את מרחב התמרון לכפות על כולם הקמתה של ממשלת ימין נורמלית. זו תהיה ממשלת ימין שיכול להיות בה שותף מהמרכז שאיני יודע את גודלו".

על כך שנתניהו אומר עליו שהוא ימליך את לפיד, כי לשניהם אין ממשלה אחד בלי השני ענה בנט: "שמעתי את הקשקוש הזה והנה אני אומר בצורה הכי ברורה. אני איש ימין ואיש ארץ ישראל. אני לא אמליך בחיים ממשלה בהובלת השמאל, כולל יאיר לפיד, שהוא היום מנהיג שמאל. מי שהמליך עד היום את השמאל הוא נתניהו, שהלך עם לבני, אהוד ברק ובני גנץ. אני אקים ממשלת ימין".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בנט צודק שהוא ימני המייצג ימיני.
    התרשמתי שסימנתה את עצמך כשר האוצר בליכוד ובממשלה הבאה.
    בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים