שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אני לא מתכוון להתפטר מתפקידי"
אוחנה למקורביו
השאלה המרכזית במח"ש: כיצד תפקדה המשטרה ב"מסדרון המוות" במירון. הערכה: אין מנוס מחקירה פלילית נגד שוטרים. בתוך ימים: נתניהו יחליט על אופן הבדיקה
תגיות:
אמיר אוחנה | צילום: דוברות המשטרה

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה אמר למקורביו כי אין בכוונתו להתפטר מתפקידו בעקבות אסון מירון – כך דווח ב'ישראל היום'. בינתיים, בקרבות הסכינים – הן הציבוריים והן מאחורי הקלעים – שפרצו עוד לפני שנקברו כל הרוגי האסון, היו גם אנשי משטרה ומקורבים לתמונת החקירה. הללו סבורים כי "מי שהתרשל – עליו לעמוד לדין פלילי".

חקירת משטרה ממשית טרם החלה, במח"ש היא מתנהלת אך באיטיות, וכולם ממתינים למוצא פיו של רה"מ נתניהו, באשר לוועדת חקירה ממלכתית – כן או לא. נתניהו צפוי לקבל בימים הקרובים החלטה באשר לדרך הבדיקה של אסון מירון. הוא עדיין לא החליט מה תהיה מתכונת הבדיקה. כדי לקבל על כך החלטה בממשלה הנוכחית, נתניהו צריך לקבל את הסכמת בני גנץ לנוסח ההחלטה שיציע. עמדת שר הביטחון היא שיש להקים ועדת חקירה ממלכתית ואולם לא ברור אם ניתן לקבל החלטה כזו בממשלת מעבר.

ביום שישי האחרון, זמן קצר לאחר האסון, הודיעה המשטרה על פתיחה בחקירת האסון, אלא שאתמול נודע שהחקירה אינה מתקדמת לשום מקום. בין היתר, בשל ההחלטה להטיל על המחלקה לחקירת שוטרים לבדוק את מעורבותם הפלילית של שוטרים.

במח"ש, לעומת זאת, הבדיקה נמשכת ביתר שאת על ידי צוות מורחב של שוטרים בפיקודו של ראש האגף לחקירות ומודיעין, נצ"מ סלמאן איברהים. על פי הדיווח ב'ישראל היום', החוקרים מתמקדים בתפקוד המשטרה ב"מסדרון המוות" שבו נמחצו למוות 45 בני אדם. במהלך סוף השבוע ואתמול אספו החוקרים ממצאים ומסמכים, לרבות תיעוד בזמן אמת הן מזירת האירוע והן מהמחוז הצפוני והמטה הארצי. בימים הקרובים יחל שלב מיפוי החומרים, ואם יתברר שקיים חשד לפלילים – תיפתח חקירה פלילית נגד המעורבים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. וכי למה שייתפטר ?
    משכור, פנסיה…למה לוותר …מה ? הוא פראייר ?
    עוד אחד ממלחכי הפינכה של המושחת מבלפור…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים