שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אני לא עובד שלך ואתה לא מנחה אותי"
השר אמסלם למנדלבליט
במכתב חריף ליועמ"ש קובל השר דודי אמסלם על התחום האפור העולה מתשובת היועמ"ש לשאלה משפטית שהעלה בתגובה למכירת 'וואלה': "אבקש תשובה חד משמעית וללא מריחות"
דודי אמסלם | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

שר הדיגיטל הלאומי, חה"כ דודי אמסלם, מגיב ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט במכתב חריף לנוכח אי מתן מענה ברור לטענתו של אמסלם, על מכתב פניה ששיגר אליו בענין מינויים במשרדו.

במכתב שנשלח עם צאת השבת, מתייחס אמסלם למכתב ששיגר למנדלבליט בנושא מכירת וואלה, וטוען: "גם במכירת בזק-סרצ'לייט וגם כעת במכירת וואלה נשאלת על ידי האם חתימתי כרגולטור מהווה טובת הנאה כספית?".

"לגבי העתיד, מה הדין אם וואלה יפרסמו עלי כתבה חיובית? סיקור אוהד רחמנא ליצלן!? לא הצלחתי להבין את תשובתך העקרונית", הוסיף אמסלם. "אני חש מדבריך כי עולה תחושה של ציניות, אבל במקרה דנן השאלה היא שאלה עקרונית וחשובה, ולכן אבקש לקבל ממך תשובה יותר חד משמעית ובהירה ללא מריחות".

בהמשך מתייחס אמסלם ליחס היועמ"ש כלפי שרי הממשלה במסגרת תפקידו כ'יועץ' משפטי. וכותב, "במכתבך כתבת שאתה 'מנחה אותי'- הרשה לי לתקן אותך, אני לא עובד שלך ואתה לא מנחה אותי, אתה מתבלבל בתפקידך. הניסוח שלך משקף את המעמד שאתה מייחס לעצמך שהשרים בעצם עובדים אצלך. תפקידך כיועץ משפטי לממשלה, כשמו כן הוא – לייעץ, לא להנחות. אני מבקש ממך לענות באופן ישיר ולא להתחכם".

"מאחר ואין לי שום עניין לפגוע בהליך המכירה של וואלה, מאחר והם לא צד בעניין, אחתום על המסמכים, אבל אני עדיין מבקש ומתעקש כי תשיב לי באופן ישיר על שאלותיי, וזה בדיוק תפקידך הראשי כיועץ המשפטי לממשלה, להשיב על פניותיהם הענייניות והחשובות של שרי הממשלה", כתב אמסלם כשהוא 'דוחק' את היועמ"ש אל הקיר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים