שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אני מאמין שהפעם נגיע להכרעה"
דרעי אופטימי
יו"ר ש"ס: "איך אפשר לשבת עם ליברמן ולפיד אחרי המילים החריפות שלהם? מישהו זוכר איזה תיקים סחט ליברמן? פעם העזתי לבקש 10% ממה שהם דורשים?"
תגיות:
אריה דרעי | צילום: ש"ס

לאחר שאמש בחר שלא להופיע במשדרי "ראשי המפלגות" של ערוצי הטלוויזיה, היום (ראשון) העניק יו"ר שס, השר אריה דרעי, ראיון לכאן ב', ושיתף בתחושותיו לקראת הבחירות: "זה מתסכל לעבור כל הזמן מבחירות לבחירות, אבל אני מאמין שהפעם נגיע להכרעה. אנשים מבינים את זה יותר ויותר. הקווים הם מאוד ברורים, יש גוש ברור של רק לא נתניהו וחרדים, ויש גוש של נתניהו, חרדים ואחרים. עם עבודה נכונה אנחנו נגיע ל-61".

דרעי נשאל לגבי דבריו של יו"ר יהדות התורה, משה גפני, על האפשרות לפיה אם נתניהו לא ישיג 61 מנדטים המפלגות החרדיות ילכו עם מישהו אחר, והשיב: "חבל שלא שמעת את ההבהרה של גפני, דבריו הוצאו מהקשרם. אני הולך למקום שבו אפשר יהיה ליישם את הדרך שלי, זו לא ברית עם נתניהו אישית. לפיד אמר שאנחנו חשוכים וסחטנים. הוא כבר לא מפתיע אותי, הוא ניסה לטשטש ונתן לליברמן חברו להוציא את כל הארס. ייקח לי הרבה זמן לכפר על החברות עם ליברמן. יש גבול למה שאפשר לעשות בקמפיין. איך אוכל לשבת עם השניים האלה?".

כשנשאל מה הרב עובדיה יוסף היה אומר על שותפות עם איתמר בן גביר, אמר דרעי: "הרב עובדיה היה אדם של דרך שביל הזהב לכל האנשים. הוא היה אומר לנו לאמץ אותו ולוודא שהוא הולך בתלם של הקואליציה. הוא היה נותן לו צ'אפחה חברית ואומר לו 'איתמר, תלך בתלם'. הציבור רוצה את נתניהו, לא יכול להיות שהאנשים מהמחנה השני יעשו תרגילים פוליטיים ויקבעו משהו אחר".

"אני נמצא שעות רבות בבית רה״מ לפגישות אישיות עם נתניהו, חושב שמבין כל השרים בממשלה אני נמצא שם הכי הרבה שעות, פעם אחת שרה נתניהו לא השתתפה בפגישות שלי ולא התערבה. זה הכל רכילות זולה. במקום זה תסקרו את הצלחת החיסונים, דיבר איתי בסוף השבוע שר הפנים האוקראיני, הייתם צריכים לשמוע ממנו איך הוא דיבר על הצלחת החיסונים של מדינת ישראל".

"אני הולך רק עם נתניהו, תראי את לפיד הבוקר באיזה מילים הוא משמיץ אותנו, כל התקופה האחרונה הוא ניסה להסתתר תחת ליברמן, הבוקר הוא הוציא נגדינו את כל המילים החריפות. איך אפשר לשבת עם ליברמן ולפיד אחרי המילים החריפות שלהם? אנחנו חשוכים? מישהו זוכר איזה תיקים סחט ליברמן? פעם העזתי לבקש 10% ממה שהם דורשים?".

"מהשטח שאני מסתובב אני מרגיש שהציבור רוצה הפעם הכרעה ברורה. יש הרבה מאוד אנשים שמתלבטים, בסקר עומק שעשיתי יש הרבה מאוד אנשים ששוקלים לא להצביע בכלל. רק ש״ס חזקה תשמור על מדינה יהודית ותשמור על נתניהו. אני מסכם כמה ימי סיורים בכל הארץ, בכל המגזרים, כולם משבחים אותנו על קמפיין נקי וחיובי".

באולפן ׳קול ברמה׳ אמר אתמול כי "זה לא סוד שכל מפלגה עושה סקרי עומק, קיבלתי עכשיו חלק מהסקר האחרון שהזמנו. בסקר שקיבלתי עכשיו אנחנו שומרים על כוחנו על 9 מנדטים, אבל הגוש לא מקבל 61, הגוש לפי הסקר שלנו מקבל 59 מנדטים".

"הנתון הכי חשוב בסקר העדכני שלנו – יש 3.5 מנדטים של מתלבטים גם ברגעים אלו. מנדט וחצי של אנשים ששוקלים לא להצביע בכלל, מנדט שמתלבט בין ש״ס לליכוד ומנדט נוסף שמתלבט בינינו לבין מפלגות מהגוש השני בגלל הנושא החברתי. זה מה שיכריע את הבחירות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים