שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אני מעריך שיהיה סבב בחירות נוסף"
ליצמן פסימי
שר השיכון בבית שמש: "אני בטוח שאם אני הייתי מתבטא על עולים מרוסיה או על כל ציבור אחר כמו ליברמן נגד החרדים היו דורשים ממני להתנצל ולהתפטר"
תגיות:
ליצמן בבית שמש | צילום: דוברות העירייה

במעמד ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, שר השיכון ח"כ הרב יעקב ליצמן, ראש העיר לשעבר ח"כ משה אבוטבול, מנכ"ל העירייה, חברי מועצת העיר ובכירי העירייה ומשרד השיכון, נחנך הבוקר כביש 5 "נהר הדן". הכביש יחבר בין העיר הוותיקה בבית שמש, שכונת נופי נריה והשכונות החדשות ויהווה למעשה הכביש העירוני המהיר הראשון בעיר. הכביש החדש צפוי להקל על עומסי התנועה ולהנגיש את אזורי הביקוש בעיר לרווחת התושבים.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "פתיחת כביש 5 ממשיכה את סלילת הדרך שאנחנו עושים בכל התחומים ומוסיפה את החלק המעשי, את הסלילה שבשטח. ההשפעה המרכזית של הכביש תהיה בכך שכל תושבי העיר יראו שיש כאן מצד כולנו מדינת ישראל ועיריית בית שמש לקיחת אחריות על התפתחות העיר. גם הפעם אומר כי עד שממשלת ישראל לא תאשר החלטת ממשלה ייעודית לעיר בית שמש, ביטוי האחריות לא הושלם".

"אני רוצה להודות למשרד הבינוי והשיכון, לשר הרב ליצמן, לשר הקודם יואב גלנט, למנכ"לים, לדרגים המקצועיים עד לאחרון העובדים שנתן את ידו להשלמת הכביש. בעוד שבוע בחירות במדינת ישראל, הרבה מאוד מאבקים ויצרים, אני בוחרת בבית שמש ואני מצפה שתהיו איתי. מפלגה טובה זו מפלגה שנאבקת למען בית שמש".

שר הבינוי והשיכון ח"כ הרב יעקב ליצמן: "אנחנו חונכים היום כביש מדהים שמביא בשורה של ממש לתושבים אבל חסר פה דבר אחד – מזבלה. ראינו לאחרונה את אביגדור ליברמן פוער פה על הציבור החרדי, בגזענות ואנטישמיות. אני בטוח שאם אני הייתי מתבטא באופן דומה על עולים מרוסיה או על כל ציבור אחר היו דורשים ממני להתנצל ולהתפטר, אך כשליברמן מדבר כך זה עובר בשקט. לצערי הרב אני מעריך שיהיה סבב בחירות נוסף ובעוד כמה חודשים נלך כולנו שוב לקלפיות".

השר ליצמן הוסיף, "בית שמש היא עיר לתפארת שמתפתחת בקצב שיא, אנחנו צריכים לשמור על העיר בית שמש – להשאיר אותה נקייה, לטפח את מבני הציבור, לפתח את התשתיות ולהצעיד את העיר קדימה. אני רוצה להודות לראש העיר הגב' עליזה בלוך שעושה בבית שמש עבודה מדהימה ואין לי ספק שבעתיד הקרוב היא תרשום עוד הצלחות רבות."

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. עד היום לא התקיים שום הערכת מצב של ליצמן בשום בחירות.
    בירושלים הוא העריך שהוא ינצח והפסיד בגדול.
    6/3
    וגם בבחירות לכנסת תמיד ניהיה הפוך ממה שאמר.
    אם כך להערכתי, לא יהיו בחירות חמישיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים