שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אני סתם מוישה גפני, תצביעו בשבילכם"
יו"ר יהדות התורה
בטור בעיתונות הכללית כתב גפני כי "העולם צועד לקראת תופעה של בחירה באיש, בדמות, באדם כזה או אחר.המצביע הממוצע זנח את האידיאל, ונסחף אחרי העדר"
תגיות:
משה גפני | צילום: דוברות

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני פרסם הבוקר טור ב'ישראל היום' בו קרא לציבור הכללי להצביע למפלגתו: "העולם צועד לקראת תופעה של בחירה באיש, בדמות, באדם כזה או אחר", פתח גפני, "טראמפ או לא טראמפ, ג'ונסון או מרקל, נתניהו או לפיד. המצביע הממוצע זנח את האידיאל, את הרעיון, את החשיבה למה הוא מצביע. במקום זאת הוא נסחף אחרי העדר, נלהב מפלוני או מאלמוני ורץ להצביע עבורם".

"אני מבקש מכם לעצור דקה ולחשוב, יש לכם הזדמנות פעם בכמה שנים (או במצבנו הנוכחי, פעם בכמה חודשים…) להשפיע על דמותה של מדינת ישראל. לא להצביע עבור מישהו שמצא חן בעיניכם או נגד מישהו שאתם שונאים, אלא להצביע באמת עבור הרעיון שאתם רוצים לקדם, עבור הדברים שחשובים לכם".

"עזבו אותי, אני סתם מוישה גפני, אני לא הנושא. אין לי שום עניין שתצביעו "בשבילי", אני רוצה שתצביעו "בשבילכם". בשביל המדינה שלכם, בשביל המשפחה שלכם, בשביל הדברים החשובים לכם, בשביל היהדות שלכם".

"אני יודע, החרדים לא פופולריים בימים אלו, עברנו מסע השחרה ודה-לגיטימציה שטרם נראה כמותו. אבל תחשבו רגע בכנות את מה אנחנו מייצגים ועבור מה אנחנו נלחמים. אנחנו נאבקים נגד שלטון בג"ץ והפגיעה במסורת היהודית. אנחנו נלחמים בעד השכבות החלשות, הפריפריה, הנזקקים, החולים והקשישים. אנחנו שומרים על הגחלת היהודית בארץ הזו".

"אנחנו – בעזרתכם – נמשיך לקדם את מדינת ישראל כמדינה בעלת ערכים אמיתיים, ערכי היהדות הבלתי מתחלפים. ניאבק בהתבוללות וברפורמה הפסולה, נעצור את טשטוש ערכי המשפחה, נתמוך בחינוך יהודי וערכי ונשמור על המדינה היהודית, של כולנו. אל תצביעו לי, תצביעו ליהדות התורה", מבקש "מוישה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים