שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אני עפר לרגליהם של הרב טאו והרב מאזוז"
סמוטריץ' מגיב
על התנהלות הקואליציה הטרייה: "טוב שהשמאל מתנהג כך, כדי שנדע להתנהג בדיוק כמותם כשנהיה בשלטון, אני לא אלך לבג"צ כי אני לא מאמין בהתערבותו בעבודת הכנסת"
בצלאל סמוטריץ' במשכן הכנסת | צילום: יהונתן סמייה, דוברות הכנסת

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ סירב להגיב הבוקר (שני) בראיון ב'קול ברמה' למתקפה של מרן הראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז נגדו: "אני לא מתנצח עם תלמידי חכמים גם אני לא מבין את דבריהם אבל הכותרות שיצאו בעקבות דברי הרב מאזוז, לא נכונות הרב לא מייחס לי 'חבר לאיש משחית' הייתי אצלו אחרי שנועצתי עם רבותי וזו מחלוקת לשם שמים".

בראיון לנועם זיגמן ודודי שוומנפלד טען כי "דברי הרב מאזוז מוכיחים שהיה דיון עמוק בנושא התמיכה של רעמ, הבאנו ארבעה מומחי איסלאם, השקענו המון כסף בתרגום דברים של רעמ ושעות רבות של התייעצויות ורוב מנין ובניין של הרבנים של הציבור הדתי פסקו שלא להשען על רע"מ. אני עפר לרגליהם של הרב טאו והרב מאזוז".

"ניר אורבך שעלה לרגל לרב דרוקמן וביקש את תמיכתו לראשות הבית היהודי ידע את כל הדברים שאנחנו יודעים. היו שלש אפשרויות להקים ממשלת ימין ובנט טירפד אותם, בנט לרגע לא רצה, זה היה הרקע שעליו נפרדנו, הוא אמר לי שהדרך להחליף את נתניהו היא רק משמאל וכשצעקתי לא האמינו לי".

"הרוב היהודי בישראל קודם לכל והדבר החשוב ביותר הוא להפיל את הממשלה הרעה הזו, הקבינט רובו עוקף את ביידן משמאל. אמרנו לקואליציה שאנחנו לא נהיה סותמי חורים, אם בטחון המדינה הוא שעומד בראש מעייניהם הצענו שיעלו את חוק יסוד ההגירה שאנחנו מבטיחים לתמוך בו".

על התנהלות הקואליציה הטרייה אמר כי "טוב שהשמאל מתנהג כך, כדי שנדע להתנהג בדיוק כמותם כשנהיה בשלטון, אני לא אלך לבג"צ כי אני לא מאמין בהתערבותו בעבודת הכנסת. אני לא יודע למה הציבור שלנו לא יוצא לרחובות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים