שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אנשי המנהל מחרימים ציוד בחומש באלימות קשה
ממשלת שמאל
"אני קורא לבנט – תתעשת, תעצור את מכונת ההרס שמיום הרצח פועלת ועושה הכל כדי לגרש שוב את היישוב חומש, אל תתנו פרס לטרור, אל תשלחו איש באחיו", קרא יוסי דגן
ההרס בחומש. אילוסטרציה | צילום: באדיבות המצלם

אנשי המנהל האזרחי הגיעו כעת ליישוב חומש והחלו להחרים ציוד בישיבה במקום תוך הפעלת אלימות קשה כלפי תלמידי הישיבה. אשר יושבים פסיבים על הכביש במקום.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, הנמצא כעת במאהל המחאה בירושלים כנגד פינוי חומש, הגיב לאלימות הקשה אשר מפועלת כנגד תלמידי הישיבה "הממשלה מתנהלת כמו פירומנית בכדי להבעיר את השטוח בכוונת מכוון. חוזרים פה למראות הגרוש וההתנתקות, שולחים את אחינו החיילים לבצע פעולות שיטור, באלימות קשה".

"אני קורא לבנט – תתעשת, תעצור את מכונת ההרס שמיום הרצח פועלת ועושה הכל כדי לגרש שוב את היישוב חומש, אל תתנו פרס לטרור, אל תשלחו איש באחיו", קרא דגן.

מישיבת חומש נמסר: "שוב הוציאה הממשלה בלון ניסוי כדי לראות את תגובת הציבור לגדיעת 15 שנים של לימוד במקום. ממשלת ישראל החליטה לחדש את חוק ההתנתקות וליישם אותו בחומש. בזכות התמיכה הציבורית האדירה זה לא קרה בתום ימי השבעה על תלמידנו יהודה דימנטמן הי"ד".

"מהיערכות הכוחות בשטח והאירועים האלימים, אנחנו מבינים שממשלת בנט וגנץ נערכת להפעלת התוכנית מיד עם תום ימי ה-30. כל חומר בניה שהוחרם היום הוא כדור נוסף לעבר יהודה דימנטמן. אנחנו קוראים לממשלה לעצור את התוכנית ולא לבצע את ההתנתקות שוב", הוסיפו.

כזכור, כי אתמול הפגינו מאות רבות של מפגינים מול ישיבת הממשלה כחלק מהמאבק כנגד פינוי חומש והפגיעה בהתיישבות הצעירה. בהפגנה השתתפו רבנים, אישי ציבור וראשי מועצות ביו"ש בהם ראש מועצת בית אל שי אלון, ראש מועצת קדומים חננאל דוראני, ראש מועצת קרית ארבע אליהו ליבמן, וראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן. כמו כן למקום הגיעו גם חברות הכנסת אורית סטרוק מהציונות הדתית וקטי שטרית מהליכוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים