שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אנשי נתניהו פנו לסער – בנט כינס ישיבת סיעה
התוצאות זורמות
ח"כ ביטן: "יש הבדל בין לבקש ממנסור עבאס לבוא אלינו לבין להסתדר איתנו" • השר אלי כהן: "סער או גנץ צריכים לשים את האגו בצד ולהיכנס לממשלה"
נפתלי בנט, בנימין נתניהו, גדעון סער ויאיר לפיד | צילום: דוברויות

מקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו פנו ביממה האחרונה בכמה ערוצים למקורבים של יו"ר תקווה חדשה גדעון סער בניסיון לקדם מגעים בין המפלגות – ונדחו, כך דווח ב'ווינט'. סער הודיע לכל הגורמים שפנו אליו כי אין לו כוונה להיכנס לממשלתו של נתניהו.

חבר הכנסת דוד ביטן לא פוסל שיתוף פעולה עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס. לדבריו בריאיון לכאן רשת ב' כי "גם אם ירצו לעשות משהו עם עבאס, ברגע שיש 61-59 לטובת השמאל, הלחץ עליו יהיה גדול מאוד. אבל אם יש 60-60 והוא לא רוצה בחירות נוספות, כי הוא הגיע להישג גדול, יהיה לו יותר קל לעשות דברים לטובת מה שהוא באמת מאמין. יש הבדל בין לבוא אלינו לבין להסתדר איתנו".

עוד אמר ח"כ ביטן כי "לטובת המדינה שיתוף פעולה לא יגרום נזק" וכי "הפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית הוא לא כמו הצפוני, הוא מתון, וצריך לדעת להתפשר".

ח"כ ביטן קרא בריאיון ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער "לחזור הביתה ולהציל את הימין" והוסיף כי "לאור הכישלון של סער, זו הדרך היחידה שלו לשמור על הקריירה הפוליטית שלו". לדבריו, "אני חושב שנתניהו מוכן לעשות את זה, אבל אנחנו עוד לא יודעים מה הוא הולך לעשות".

בתוך כך, ישיבת סיעת ימינה התכנה היום ברעננה לישיבה סגורה לתקשורת. יו"ר התנועה, נפתלי בנט, סיכם את הקמפיין ועדכן את חברי הסיעה כי "ימינה תמתין לתוצאות הסופיות ותפעל באחריות כדי להוביל את מדינת ישראל ליציבות ותפקוד".

במקביל, היום נערכה ישיבת סיעה ראשונה של מפלגת העבודה בבית המפלגה בתל אביב. בפתח הישיבה אמרה יו"ר המפלגה ח"כ מרב מיכאלי: "חג פסח שמח. הלוואי והשנה נצא משעבוד לחירות. המפלגה עשתה הישג יוצא מן הכלל. רבע מיליון ישראליות וישראלים נתנו אמון במפלגת העבודה ובחרו בה בתור הנציגה שלהם ובתור מי שתבנה עבורם את העתיד של מדינת ישראל ואת העתיד של כל אחד ואחת מהם באופן אישי. רבע מיליון ישראליות וישראלים זה מספר מדהים. זה הזמן להצטרף לרבע מיליון האלה".

"זה הזמן להצטרף למפלגת העבודה ולהיות חלק מבניית הכוח הפוליטי החדש ולהיות חלק מבניית העתיד של מדינת ישראל, זה הזמן לבוא הביתה. גם אם זה היה הבית שלכם בעבר וגם אם זה לא היה הבית שלכם בעבר. היום זה הבית לכל הישראלים שאין להם קול וייצוג, ואין מי שדואג לאינטרסים שלכם, ואין מי שרואה את הצרכים, הקשיים והדאגות שלכם. אחנו כאן בדיוק בשביל זה. אנחנו קוראות לכם, בואו הביתה לבית של אמת".

"הבית הזה עומד על הרגליים וזה צעד ראשון בדרך ארוכה שבה מפלגת העבודה תחזור להיות מפלגת השלטון של המרכז שמאל. התוצאות הסופיות עדיין לא לגמרי ברורות, לא רק לגבי מפלגת העבודה אלא גם לגבי הגושים, אנחנו עוד לא יודעות ויודעים מה יהיו בדיוק האפשרויות שלנו, אבל מפלגת העבודה בראשותי חוזרת ומתחייבת לעשות כל מאמץ להחליף את בנימין נתניהו בראשות הממשלה".

"להחליף את ממשלת נתניהו ולהקים במדינת ישראל ממשלה שתתחיל את השיקום. הוא יהיה ארוך ויקח זמן אבל מפלגת העבודה מחוייבת לעשות כל מאמץ כדי להתחיל את השלב הבא הזה. אלה ימים של שינוי. רוחות של שינוי. צריך סבלנות נחישות ואמונה, אנחנו הוכחנו שעם האמונה אפשר להגיע מאוד רחוק. אנחנו קוראים לכם, השינוי מגיע. מפלגת העבודה היא חלק משמעותי ממה שמביא את השינוי", דברי מיכאלי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים