שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אנשי ציבור צריכים לדבר באופן מכבד"
סער גינה את ליברמן
שרת התחבורה אמרה בכנס "בשבע" כי מי שלא שם ליכוד בקלפי הוא מיזנטרופ. לאחר מכן התנצלה: "אני חוזרת בי מהביטוי, שלא מבטא באופן נכון את כוונתי"
שר המשפטים גדעון סער | צילום: המכון הישראלי לדמוקרטיה ומאקו

היום במהלך כנס 'בשבע' אמר גדעון סער, יו"ר מפלגת תקוה חדשה, גינה את דבריו של אביגדור ליברמן בנוגע לחרדים ואמר: "אנשי ציבור צריכים לדבר באופן מכבד. לא נכון לדבר בצורה הזו אני אומר את זה על ההתבטאות הזו כמו גם על התבטאויות אחרות של אישים פוליטיים בזמן האחרון. השיחה הזה לא תורם למעמד שלנו בעיני הציבור".

באשר להתנהלות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר סער כי "כבר שנתיים אנחנו הולכים מבחירות לבחירות כאשר כולן היו באחריותו המוחלטת של נתניהו. למרות שהיה לו רוב הוא בחר בדם קר לא להעביר תקציב לא להעביר את חוק ההסדרים ולדרדר את ישראל לבחירות רביעיות".

"נתניהו משעבד מדינה שלמה למען האינטרסים האישיים שלו ובכך גורם נזק הרסני לחברה הישראלית. להערכתי נתניהו לא התכוון לדקה לכבד את ההסכם שחתם עליו עם גנץ ומרגע שחתם עליו היה עסוק לחשוב איך להפר אותו ולדרדר את ישראל- אי אפשר לתת אמון באדם כזה הוא מזיק למדינה וצריך לסיים את תפקידו".

שרת התחבורה, מירי רגב, אמרה בכנס: "נפתלי בנט מקשקש את עצמו לדעת אין הישגים תחת הדברים שהוא היה אחראי עליהם לא בחינוך לא במשרד הביטחון. כל קול לבנט או סער הולכים לשמאל וללפיד שאמר שיפנה 92 אלף ישראלים מיהודה ושומרון. גדעון סער ירק בפני הליכוד, הוא בגד בליכוד, סער הובס על ידי נתניהו. סער ירק בפני הליכוד, והפך לאליטיסט – סער לא רוצה מזרחיים". בהתייחסה למערכת המשפטית אמרה רגב כי "היום ממנים שופטים יותר מהר ממה שעושים היום מנה חמה".

"אני חושבת שאדם שלא שם ליכוד בקלפי הוא מיזנטרופ", כך אמרה רגב בכנס. מיזנטרופיה היא שנאת אדם, אנטיפתיה. בהמשך אף ביקשה מהמראיין, ירון אברהם, להיכנס לבדוק מה זה מיזנטרופ. לאחר מכן, מסרה השרה רגב: "אני חוזרת בי מהביטוי 'מיזנטרופיה'".

"אם יש מישהו שמציל לך את החיים ודואג לך לחיים טובים בהמשך, מי שלא מצביע לו הוא מיזנטרופ", הסבירה רגב את הסיבה לכך שהיא מכנה את מצביעי הימין שלא שמים מח"ל בקלפי "שונאי אדם". אברהם שאל אותה אם היא מתכוונת ל"כפוי טובה" מאחר שלא שמע היטב את הביטוי שבו השתמשה, והיא השיבה ש"כן".

מאוחר יותר חזרה בה השרה רגב מהשימוש בביטוי "מיזנטרופיה" ומסרה: "הביטוי לא מבטא באופן נכון את כוונתי, התכוונתי לומר שמי שלא מצביע לליכוד מסרב לראות את המציאות ואת העובדה שהוא מעביר קולות לממשלת רוטציה בראשות יאיר לפיד, ובכך עלול להמליך אותו לראשות הממשלה. כל מי שרוצה ממשלת ימין יציבה צריך להצביע לליכוד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים