שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » "אסור לשתף פעולה עם מחריבי הדת"
נשיא המועצת
מרן הגר"ש כהן בהוראה חד משמעית לחברי הכנסת, העסקנים ומנהלי המוסדות: "מי שפונה ומסתייע דרכם עובר על חילול ה' ולא תשרה בו הברכה"
נשיא המועצת הגר"ש כהן עם נציגי ש"ס | צילום: הדרך

נציגי סיעת ש"ס בראשות יו"ר התנועה ח"כ אריה דרעי, התכנסו אמש במעונו של גדול הדור מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, על מנת לקבל את ההוראות וההנחיות לקראת המאבק הנחוש כנגד ממשלת הזדון ולקבל את ברכת הדרך להצלחתם במשימה ובשמירה על עולם התורה וקודשי ישראל – כך פורסם הבוקר בביטאון המפלגה 'הדרך'.

יו"ר תנועת ש"ס דרעי, סקר את התרחשויות הפוליטיות עם הקמת ממשלת השמאל. מרן רה"י שליט"א נאנח וקרא בכאב: "'איככה אוכל וראיתי ברעה אשר ימצא את עמי, זו ממשלה שרוצה לפגוע בכל קודשי ישראל השם ירחם, זו ממשלת עקירת הדת והיהדות".

מרן רה"י שליט"א חיזק את ידיהם של שלוחי דרבנן נציגי תנועת ש"ס ואמר: "חייבים להיות כולם מאוחדים ומלוכדים בעת הזו להעביר ממשלת זדון מן הארץ. תחזקנה ידיכם ואל תיפול רוחכם, המשיכו להיאבק יחד ביתר שאת וביתר עוז לשמירת היהדות והמסורת בארץ ישראל ולמען החינוך הטהור של ילדי ישראל ולדאוג לחיזוק עולם הישיבות".

מרן ראש הישיבה שליט"א הוסיף והורה בהוראה נחרצת, כי אל לו לאף אדם לעשות דין לעצמו וחלילה לשתף פעולה עם אנשי ממשלת הזדון, שריה ומשרדיה, למען אינטרס אישי ותקציב כזה או אחר: "אסור בשום פנים ואופן למנהלי מוסדות וראשי ארגונים ועמותות לשתף פעולה עם אותם אלו מחריבי הדת והשותפים להם בממשלת הזדון, מי שפונה ומסתייע דרכם לקבלת סיוע או אינטרס שלו, עובר על חילול השם, ולא תשרה בו הברכה. אין שום צורך לפנות אליהם, הקב"ה דואג שלא יחסר כלום".

נשיא המועצת הגר"ש כהן עם נציגי ש"ס | צילום: הדרך
נשיא המועצת הגר"ש כהן עם נציגי ש"ס | צילום: הדרך
נשיא המועצת הגר"ש כהן עם אריה דרעי | צילום: הדרך
נשיא המועצת הגר"ש כהן עם נציגי ש"ס | צילום: הדרך
נשיא המועצת הגר"ש כהן עם נציגי ש"ס | צילום: הדרך
הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים