שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » אסטרהזניקה יבדקו את החיסון על ילדים
בגילאי 6-17
אוניברסיטת אוקספורד בבריטניה, שפיתחה יחד עם יצרנית התרופות אסטרהזניקה את החיסון נגד קורונה, הודיעה שתחל בבדיקתו על בני 6 עד 17
אסטרהזניקה | צילום: Ascannio, שאטרסטוק

אוניברסיטת אוקספורד וחברת אסטרהזניקה, שפיתחו יחד חיסון נגד נגיף הקורונה, הודיעו כי הם יחלו בחודש הבא בניסוי לבחינת עמידות החיסון אצל בני 6-17. החוקרים אמרו כי הם מקווים שיהיו תוצאות עד לסוף השנה: "הניסויים ירחיבו את הבנתנו בשליטה בקורונה". יצרניות התרופות פייזר ומודרנה כבר בוחנות את החיסונים שלהן, אך רק על בני 15-12.

החוקרים יבדקו 300 נסיינים בסך הכל בשלוש ערים בבריטניה – לונדון, סאות'המפטון ובריסטול. זאת במטרה להעריך אם החיסון מייצר תגובה חיסונית חזקה בבני 6 עד 17.

פרופסור אנדרו פולארד, החוקר הראשי במערך החיסונים באוקספורד, אמר: "בעוד שרוב הילדים אינם מושפעים באופן יחסי למבוגרים מווירוס הקורונה, וסביר להניח כי לא יפתחו סימפטומים מהידבקות – חשוב לקבוע את הבטיחות והתגובה החיסונית בקרב ילדים וצעירים. ילדים מסוימים עשויים להפיק תועלת מהחיסון", ציין פולארד.

סגן קצין הרפואה הראשי באנגליה, פרופ' ג'ונתן ואן-טם, אמר בעבר שהחיסונים בטוחים ויעילים גם עבור ילדים. "זה בהחלט אפשרי שיהיו לנו מספר חיסונים מורשים לקורונה עבור ילדים עד סוף השנה", אמר.

המומחה הבכיר בצוות הקורונה של הבית הלבן, ד"ר אנטוני פאוצ'י, העריך שבתוך כמה חודשים יאושרו החיסונים נגד קורונה גם לילדים ולנוער. בביקור שערך עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן במעבדה של חברת מודרנה, הוא אמר שבחודשים הקרובים ניתן יהיה לחסן ילדים בני 5 עד 11. להערכתו בפתיחת שנת הלימודים הבאה יהיו כבר חיסונים עבור ילדים מכיתה א' ומעלה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים