שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » אסטרטגיות היציאה מסביב לגלובוס
קורונה בעולם
בעוד בישראל הוכרזו הקלות המאפשרות לציבור מרחב תמרון רחב יותר – הרי שברחבי העולם הליך ההתמודדות עם הנגיף משתנה ממדינה למדינה • כתב 'בחזית' בדק כיצד נוהגים במדינות העולם בימים אלה
תגיות:
חיילים איטלקיים בפשיטה על חנות שהפרה את הסגר | צילום: Massimo Todaro

בעולם מבינים כי הקורונה כאן כדי להישאר, לפחות בחודשים הקרובים. מנגד, יש צורך להתניע מחדש את המשק להתמודד עם הכלכלה הצונחת ולמנוע את קריסתה. 'בחזית הבריאות' בסיקור מיוחד על דרכי ההתמודדות עם נגיף הקורונה ברחבי העולם.

בפרו ובפנמה החליטו לחלק את הימים בשבוע בהם מותר לגברים ונשים לצאת מהבית, בהתאמה. כך למשל, לגברים מותר לצאת לרחוב רק בימים שני, רביעי ושישי, ואילו שאר הימים הן הימים של הנשים. הרווח המיידי הוא שאנשים פשוט ממעטים לצאת מהבית.

בדנמרק, חזרו תלמידי בתי הספר היסודיים לחבוש את ספסלי הלימודים לאחר פסק זמן של חופשת הקורונה. הלימודים עצמם מתקיימים במרחב הפתוח שבבתי הספר תוך הקפדה ושמירה על הכללים.

בקולומביה, בה נמצאים האזרחים תחת סגר, מצאה המדינה דרך יצירתית יותר להתמודדות עם הנגיף, באמצעות הגרלה של מספרי תעודות הזהות של האזרחים.

באיטליה מפעילים הרשויות רחפנים למעקב אחר תנועות האזרחים. משרד ההגנה האוסטרלי החליט גם הוא לאמץ את השיטה, והשיק "רחפני מגיפה", שתפקידם לנטר את חום גופם של האזרחים ובדיקת שאר תסמינים שבאים לידי ביטוי בקרב אזרחים במרחב הציבורי.

בסין ובכווית לעומת זאת השימוש ברחפנים נעשה אך ורק לאיתור אזרחים המפרים הנחיות.

בצ'ילה החליטה המדינה להתמודדות קלה נוחה ויעילה עם הנגיף, באמצעות הנפקת תעודות חיסון לתושבים שכבר החלימו מהנגיף.

בטורקיה מתמודדת הממשלה עם הנגיף באמצעות סגר המיושם בסופי שבוע ולמשך 48 שעות. האיסור להסתובב במרחב הציבורי הוא רק על צעירים עד גיל 20 ומבוגרים מעל גיל 65.

בשבדיה, שהביעה אדישות לניהול המשבר הוחלט לאסור על אזרחים החל מגיל 70 להימצא מחוץ לביתם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים