שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אסתר פולארד ע"ה הלכה לעולמה
רעייתו של המרגל הישראלי
לבני הזוג פולארד לא היו ילדים ולאחר עלייתם הם סיפרו ל'ישראל היום' על המחיר הכבד ששילמו בהיעדר יכולת להביא ילדים לעולם בשל המאסר בן ‭ 30‬ השנים
נרות נשמה | צילום: New Africa, שאטרסטוק

אסתר פולארד, רעייתו של המרגל הישראלי יונתן פולארד, נפטרה לאחר מאבק ממושך במחלה קשה.היא נדבקה לפני כשבועיים בנגיף הקורונה, במקביל להתמודדתה עם מחלת סרטן שפגעה בה בשנים האחרונים.

בשלב הראשון טופלה פולארד בביתה בהמלצת הרופאים, אך בעקבות התדרדרות במצבה היא אושפזה במוצאי השבת.

הלילה התדרדר מצבה עוד והיא הלכה לעולמה.

מבית החולים בו היתה מאושפזת פולארד נמסר, "המרכז הרפואי הדסה מודיע בצער על פטירתה של אסתר פולארד, לאחר שנאבקה במחלה קשה. בית החולים משתתף בצערה העמוק של המשפחה וצוות המערך הסוציאלי מלווה אותה בשעה זו".

על מחלתה של אסתר פולארד נודע לראשונה לפני כשלוש שנים, בעת שתומכיו של יהונתן הפעילו לחץ להקלה בתנאי השחרור שלו מהכלא במטרה לאפשר לו לעלות לישראל.היא טופלה בבתי חולים בארה"ב ולאחר עלייתם של בני הזוג ארצה לפני כשנה גם בישראל.

לבני הזוג פולארד לא היו ילדים ולאחר עלייתם הם סיפרו ל'ישראל היום' על המחיר הכבד ששילמו בהיעדר יכולת להביא ילדים לעולם בשל המאסר בן ‭ 30‬ השנים.

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "הצטערתי לשמוע על פטירתה של אסתר פולארד, אישה שמסירותה ואהבתה ליונתן פולארד הפכו לסמל לעוצמה, לנחישות ולאמונה. יהי זכרה ברוך".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' ספד, "משתתף באבלו הכבד של יהונתן פולארד על פטירתה של רעייתו הנאמנה והגיבורה כארי אסתר ז"ל ומתפלל שהקב"ה יתן לו כח להתגבר על האבדן הגדול ולהמשיך בחיים טובים ובריאים לאורך ימים ושנים. ומחה השם אלוקים דמעה מעל כל פנים".

ח"כ אורית סטרוק ספדה לאסתר פולארד. "אשת מופת, אשה גדולה מהחיים, שאהבתה, מסירותה ונחישותה חדרו את חומות בית האסורים והחזירו את יונתן לחיים, לחירות, לארץ החיים. אשה שלא נרתעה מקשיים, שידעה כ"כ הרבה יסורים – הלכה מאתנו, אבל תזכה להיטמן כאן בארץ החיים. דמותה המופלאה תמשיך ללוות את חיינו".

ח"כ מיכל וולדיגר הוסיפה, "‏הלב כואב, אסתר פולארד רעייתו של יהונתן פולארד הלכה לעולמה לאחר שחלתה בקורונה ונאבקה במחלת הסרטן. אסתר פולארד היא השיעור באמונה החזק ביותר! היא השראה יוצאת דופן לאישה שלחמה, האמינה ולא ויתרה במשך 35 שנה, היא דוגמא לאומץ, נאמנות וציונות. מתפללת ומחזקת את המשפחה".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון ספד לאסתר ע"ה: "בוקר עצוב. אסתר פולארד ע"ה הייתה אישה מלאת אמונה ומסירות לעם ישראל, והעניקה אהבה ותקווה לבעלה בזמנים קשים. האמונה שלה הייתה אור גדול לכולנו. משפחת פולארד הגשימה את החלום והתגוררה בירושלים, עבורנו זו הייתה זכות והזדמנות ללמוד מקרוב על אהבת ישראל, זוגיות ואופטימיות נצחית. יהי זכרה ברוך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים