שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אעמיד חומת ברזל מול כל ניסיון להצר את צעדיכם"
גנץ לעובדי מ' המשפטים
יו"ר כחול לבן, ששימש גם כממלא מקום שר המשפטים בתקופה האחרונה, מסיים את תפקידו לאחר שהממשלה לא חידשה את מינויו: "ישראל נשארת ללא שר – באופן מכוון"
בני גנץ | צילום: דוברות

מ"מ שר המשפטים היוצא בני גנץ שלח הערב (חמישי) איגרת פרידה לעובדי משרד המשפטים לאור סיום כהונתו כממלא מקום שר המשפטים ולאור העובדה שראש הממשלה סרב למנות שר קבוע שיאייש את התפקיד. במכתבו ביקש השר להודות לעובדי המשרד על תקופת העבודה המשותפת ומנה את הישגי המשרד בשלושת החודשים האחרונים במהלכה של תקופה מאתגרת, משבר הקורונה ומשבר פוליטי עמוק.

בין היתר ציין השר בדבריו כי: "מאז תחילת שנת 2021 פרסמנו להערות הציבור למעלה מ -40 תזכירי חוק וטיוטת תקנות, קידמנו תכנית להאצה דיגיטלית שתביא לקפיצת מדרגה במערכת המשפט בהיקף של עשרות מיליוני ש״ח, קיימנו היערכות נרחבת להחלטת בית הדין הבינ"ל בהאג, ודאגנו להמשך ההתנהלות התקינה של משרד המשפטים גם בתקופת ממשלת המעבר, ע"י מינוי ממלאי מקום לתפקידים בכירים במערכת".

גנץ התייחס לעובדה שהמשרד נותר ללא שר: " לעת עתה נשאר המשרד באופן תקדימי, ולצערי גם מכוון, ללא שר מכהן העומד בראשו – אך אני מודיע לכם שאתם אינכם לבד על המשמר. דווקא בעת הזו, שמירה על עמידתו האיתנה והמשך תפקודו התקין של המשרד חשובה יותר מאי פעם. אני מבקש להעביר לכם מסר חד וברור, שגם בהיעדר שר משפטים, יהיה לכם גיבוי מלא להמשיך לפעול ללא מורא וללא משוא פנים, לבצע את תפקידכם במסירות, במקצועיות ובעצמאות".

"כל ניסיון להצר את צעדיכם או לפגוע בכם, ייתקל בחומת ברזל שאציב בממשלת המעבר, כל עוד היא קיימת ומתפקדת. זאת בתקווה, שבמהרה בימינו נזכה לראות ממשלה חדשה, שבה יכהן שר משפטים קבוע שימשיך לנהל ולנתב ביחד איתכם את עבודת המשרד", דברי גנץ.

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער כתב היום בטוויטר: "‏מדינה ללא שר משפטים – המשך מסע פירוק המדינה ומוסדותיה על ידי נתניהו. נתניהו הוא לא מחנה לאומי. הוא אנטי לאומי שמעדיף את טובתו האישית על טובת המדינה. אם זה מה שהוא מעז לעשות בעיצומם של הימים הרגישים האלה – אפשר רק לדמיין מה הוא יעשה כאן אם חלילה יעלה בידו להרכיב ממשלה חדשה".

יו״ר מרצ, ח״כ ניצן הורוביץ מסר בתגובה לאי-מינוי שר משפטים חדש והותרת המשרד ללא שר, ״נתניהו, כמו שודד במנוסה מהחוק, מחזיק את המדינה ואזרחיה בני ערובה. הערב נגיע לשפל חדש עם סירובו למנות שר משפטים. נתניהו מוביל את ישראל לכאוס כדי להתחמק ממשפטו ומתוצאות הבחירות. גוש השינוי חייב להציג ממשלה כבר בימים הקרובים ולשחרר את ישראל מלפיתת החנק של נתניהו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים