שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "אף חיסון ישראלי לא יועבר לסוריה"
נתניהו התחמק
ראש הממשלה על הדיווחים: "אני שמח שהבאנו את הבחורה ואני מודה לנשיא פוטין שעשינו את זה, יותר מזה אני לא מוסיף כי זה הבקשה של רוסיה ואני מכבד את זה"
בנימין נתניהו | צילום: קובי גדעון לע מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא מאשר ולא מכחיש את הדיווחים על הסעיף הסודי בעסקה עם סוריה: "אפילו לא חיסון אחד מישראל לא הלך לדבר הזה, אני שמח שהבאנו את הבחורה ואני מודה לנשיא פוטין שעשינו את זה, יותר מזה אני לא מוסיף כי זה הבקשה של רוסיה ואני מכבד את זה".

נתניהו סייר יחד עם שר הבריאות יולי אדלשטיין במכון הכושר ׳שר פיטנס׳ בפתח-תקווה לקראת פתיחת הענף מחר באמצעות התו הירוק. "זה התו הירוק, ניתן לראות אותו. כל אחד מכם יוכל להיכנס מחר לאפליקציה, אני מניח שיהיו בעיות בהתחלה. התו הירוק פותח בהדרגה את המדינה. אנא, השתמשו בזה, זה מיועד למענכם".

"אני מבקש מכל מי שלא התחסן – לכו להתחסן, יהיה לכם תו ירוק ותוכלו גם אתם ליהנות ממנו, זאת אחריות שלכם. אנחנו מחסנים כרגע בקצב של בערך 30 אלף חיסונים ביום מעל גיל 50, שם עיקר התחלואה והתמותה. בשבועיים הקרובים אנחנו מתכוונים לחסן למעלה מ-95% בגילאים האלה. אני מבקש מכם – לכו להתחסן, קבלו את התו הירוק ותתחילו לחזור לחיים".

"אני מבקש להבהיר למה פותחים קודם את חדרי הכושר לפני החינוך – אנחנו פותחים את החינוך אבל חשוב להבין – יש מגפה, יש מוטציה בריטית שמכה בצעירים, אנחנו עדיין לא יודעים את האפקט שלה. אף על פי שהרבה מאוד מהילדים יילכו ללימודים, אנחנו עושים את זה בהדרגה. בשבועיים האלה אנחנו פותחים ראשית את מה שניתן ללכת אליו עם תו ירוק. במסחר אין לנו אפשרות לצערי לעשות תו ירוק מכיון שיש שם שירותים חיוניים, כמו מרפאות, בתי מרקחת, מזון ולכן שם אין לנו אפשרות לעשות תו ירוק".

"אנחנו עושים זאת בצורה מדורגת, כל מי שיש לו את התו הירוק, יכול ליהנות מחדרי הכושר, בתי הקולנוע בקרוב, מסעדות, טיסות אבל עושים הכל בזהירות. בזמן הזה אני מבקש מכולם ללכת ולהתחסן. בסוף התו הירוק האמיתי זה המסכה, החיסון והכרטיס״.

עוד הוסיף רה״מ נתניהו: ״בעניין המפגע הסביבתי שמטפלים בו עכשיו, אני ביקשתי להביא לישיבת הממשלה הקרובה דיווח על המקרה שעדיין חוקרים אותו, לא ידוע עדיין מה הנסיבות שהביאו למקרה הזה. אנחנו בקשר עם כל ראשי הרשויות״.

שר הבריאות: "אני שמח שאנחנו חוזרים לחיים, בהדרגה. הזהירות מתבקשת ומחייבת אותנו לחזור במספר שלבים. במושגים של חדר כושר – הכדור עובר אליכם. חדרי הכושר, כמו גם אירועי תרבות וספורט, בריכות ומלונות, ייפתחו לבעלי תו ירוק. לא נראה שוטר בכל מקום. בעלי עסקים וחדרי כושר, וכל מי שמעוניין שנישאר פתוחים, שנחזיר את מערכת החינוך כולה – גם יקפיד על עצמו וגם על אלו שבאים אליו. בואו נעשה את זה יחד שיהיה לכולנו סיכוי לחזור לחיים בצורה שכולנו רוצים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים