שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » אפל השיקה את מערכת ההפעלה iOS 15
באירוע חגיגי
אמש חשפה אפל לראשונה את iOS 15 ו-iPadOS 15, שהפעם תתאים גם לסדרת iPhone 12, iPhone 11, iPhone XS, iPhone X. ואפילו… iPhone 6
תגיות: ,
iOS 15 | צילום: DANIEL CONSTANTE, שאטרסטוק

אמש חשפה אפל לראשונה את iOS 15 ו-iPadOS 15, מערכות ההפעלה מתוצרתה שמפעילה במכשירי האייפון והאייפד והפעם עם בשורה של ממש.

ה- iOS 15 מגיעה עם עדכונים חשובים ל-FaceTime, iMassage, אפליקציית התמונות והמצלמה ועוד כמה פיצ’רים מגניבים. מה שאפל לא חשפה בזמן האירוע זה מי הם בעלי האייפונים שיוכלו ליהנות מכל הפיצ’רים של iOS 15.

אחד החששות הגדולים של מחזיקי טלפונים חכמים ישנים, הם מתי יחליטו בחברה שלא לעדכן את מערכת ההפעלה על מכשירם, הטלפון שמור פיזית באופן מצוין, אך ללא מערכת הפעלה מתאימה, בעליו לא יוכל להשתמש כיאות לצרכיו.

הבשורה: גם המכשירים הישנים יתמכו

מאתר אפל נראה כי ה- iOS 15 תתמוך בכל החשודים המיידיים: סדרת iPhone 12, iPhone 11, iPhone XS, iPhone X.  ואפילו… iPhone 8, iPhone 7, שני הדורות של iPhone SE וגם… iPhone 6S. במילים פשוטות יותר, iOS 15 תתמוך בכל מכשיר שתמך ב-iOS 14, ומדובר בהרבה מכשירים מדגמים ישנים.

מדובר בהישג לא קטן עבור אפל, שמצליחה שוב ושוב להציג תמיכה איכותית לאורך שנים ארוכות במכשירים שסביר להניח שמעט מאוד אנשים עדיין מחזיקים. על פי דוח”ות Statista, ה-iPhone 6s החזיק ב-2020 בנתח שוק של פחות מ-6 אחוזים מכלל משתמשי האייפון. כל זאת, בזמן ששנה אחרי שנה משתמשי אנדרואיד צריכים לחכות חודשים ארוכים כדי לקבל את העדכון המיוחל לגירסה האחרונה של אנדרואיד, אפילו אם הם קנו את המכשיר החדש ביותר בשוק.

כעת נותר רק לראות האם iOS 15 תרוץ בצורה מיטבית על האייפונים והאייפדים המזדקנים, או שאולי דווקא המהלך הזה יהיה זה שידחוף את המשתמשים לשדרג.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים