שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » אפל השיקה את סדרת האייפון 12, ומה המחיר?
עידן חדש
אפל השיקה אמש את סדרת האייפון 12 שתכלול 4 מכשירים שונים, הכוללים שימוש ברשת ה-5G עם עיצוב חדש, מערכי צילום משופרים, טעינה אלחוטית ועוד חידושים רבים אחרים
אייפון 12 | צילום: אפל

באירוע השקה שהתקיים אמש ללא קהל, הכריזה ענקית הטכנולוגיה אפל על סדרת אייפונים החדשה שלה – אייפון 12. בסדרה ארבעה טלפונים חכמים עם מערכי צילום משופרים, מערכת שבבים עוצמתית יותר ועיצוב מרובע יותר המזכיר את הקו העיצובי של האייפדים האחרונים מבית החברה.

בסדרת האייפון 12, אותה הגדיר מנכ"ל אפל טים קוק "עידן חדש של האייפון", אפשר למצוא 4 דגמים שונים, ה-iPhone 12 Mini וה-iPhone 12, ואת דגמי הדגל, ה-iPhone 12 Pro וה-iPhone 12 Pro Max. כל המכשירים יצוידו במערכת השבבים החזקה של אפל A14 Bionic .

לראשונה, כל הדגמים יגיעו עם מסך הפרימיום בטכנולוגיית (Oled Super Retina XDR). בנוסף, החלה אפל להשתמש בזכוכית חדשה של קורנינג בשם Ceramic Shield, הכוללת שילוב של קריסטלים שאמורים להעצים את העמידות של המכשיר. לטענת אפל, במקרה של נפילה, יש לכם סיכוי גדול פי 4 שהמסך ישרוד אותה בלי סדקים.

כמו כן, תאפשר אפל לראשונה טעינה אלחוטית במכשירי האייפון. הטעינה האלחוטית מקבלת אפשרות חדשה לתמיכה במטענים אלחוטיים. אלו יוכלו להידבק למכשיר האייפון 12 בעזרת מגנט, באמצעות האקו-סיסטם החדש שמוסיפה אפל למכשיריה MagSafe, כאשר מערך ההטענה יעבוד בצורה ישירה עם שלל האביזרים הרשמיים ואביזרי צד-שלישי שיאושרו על ידי החברה.

המשותף לכל הדגמים בסדרה, ואולי אחד הפרטים החשובים בעידן הנוכחי, הוא ההתקדמות ל5G, יחד עם טכנולוגיה שתדע לווסת את השימוש בין 4G כשבעל המכשיר חפץ בחיסכון בסוללה לבין 5G כשהמכשיר צורך ביצועים גבוהים יותר.

האייפון 12 מגיע עם מסך 6.1 אינץ', גודל זהה לזה של האייפון 11 מהשנה שעברה, אך בגוף קטן יותר, כשבאפל מציינים שהוא דק יותר ב-11% מהאייפון 11, קל ממנו ב-16% ובעל מידות הקטנות ממנו ב-15%.

בגזרת הצילום האייפון 12 מגיע עם זוג מצלמות. הראשית משלבת חיישן 12 מגה-פיקסל עם ייצוב אופטי, והמשנית מציעה חיישן 12 מגה-פיקסל לצילום תמונות בזווית רחבה של 120 מעלות בצילום. באפל מציינים כי מערך הצילום החדש יספק שיפור של עד 27% בצילום תמונות תחת תנאי תאורה נמוכים, ולפי החברה מצב הלילה החדש מאפשר לתפוס יותר אור דרך חיישני המצלמה, כאשר הוא זמין גם עבור מצלמת הסלפי הקדמית. לצילומי וידיאו הוסיפה אפל מצב שיאפשר לתפוס סרטוני וידאו ייחודיים גם בלילה.

במקרה של האח הבכור של האייפון 12, גרסת הפרו, יהנו המשתמשים גם מטכנולוגיה חדשה שפונה לצלמים ועונה לכינוי Apple ProRaw (הפיצ'ר יגיע למשתמשים רק בהמשך השנה). הפיצ'ר החדש מאפשר, בנוסף לרזולוציה הטובה יותר ומצלמת הטלפוטו, להשתמש בתכונות תכנותיות כמו HDR ו-Deep Fusion, בשילוב עם יכולת עריכת השכבות שמאפיינת קובצי RAW.

לצידו של האייפון 12 הציגה אפל גם את ה- iPhone 12 Mini, גרסה מוקטנת הנוחה יותר לשימוש לחובבי המכשירים הקומפקטיים, אשר מגיע בגודל התואם לזה של מכשירי האייפון 8 או האייפון SE2, רק עם מסך גדול יותר של 5.4 אינץ' שמחליף את תצוגת ה-4.7 אינץ' שהופיעה בדגמים קומפקטיים קודמים.

החלק המפתיע ביותר הוא שהמפרט של דגם ה-iPhone 12 Mini לא משמש כמכשיר חלש יותר, אלא זהה לזה של ה-iPhone 12, עם מעבד ה-A14 Bionic החזק, תמיכה ב-G5, בטעינה אלחוטית, זיהוי פנים ביומטרי ומערך צילום כפול עם אפשרות צילום בזווית רחבה, מצבי לילה מיוחדים לתמונות ווידאו ותמיכה בהסרטה ב-4K ב-60 פריימים בשנייה.

כמו כן, אישרה אפל לראשונה את השמועות על היעדר מטענים באייפונים החדשים, וכצפוי, כל דגמי האייפון 12 החדשים פשוט יגיעו ללא אוזניות חוטיות או מטען בקופסה. תמורת 20 דולר תוכלו לרכוש מטען מקורי, ואם תהיתם, האייפונים החדשים עדיין מגיעים עם חיבור ה-Lightning ולא עושים את המעבר המיוחל ל-USB-C כמו שכולם קיוו.

והמחיר בישראל?

מחיר האייפון 12 מיני יתחיל מ-699 דולר עבור דגם ה-64 גיגה, ויגיע בצבעים שחור, לבן, אדום, כחול וירוק. ההזמנה המוקדמת תתחיל ב-6.11, והמכשירים הראשונים יגיעו ללקוחות ב-13.11.

מחיר האייפון 12 יתחיל מ-799 דולר עבור דגם 64 גיגה, ויגיע בצבעים שחור, לבן, אדום, כחול וירוק. ההזמנה המוקדמת תתחיל ב-21.10, והמכשירים הראשונים יגיעו ללקוחות כבר ב-23.10.

מחיר האייפון 12 פרו יתחיל מ-999 דולר עבור דגם ה-128 גיגה, והוא יגיע בצבעי זהב, כסף, גרפיט וכחול. המכירה המוקדמת תתחיל ב-16.10.

מחיר האייפון 12 פרו מקס יתחיל מ-1,099 דולר עבור דגם ה-128 גיגה, והוא יגיע בצבעי זהב, כסוף, גרפיט וכחול. המכירה המוקדמת תתחיל ב-6.11, והמכשירים הראשונים יגיעו ללקוחות ב-13 בנובמבר.

אם כי, יש לציין כי בדרך כלל המחירים בישראל גבוהים משמעותית, וכך גם הגעת הדגמים לשוק שמתעכבת באופן קבוע. עם זאת, מהודעה שפרסמה היום רשת מחסני חשמל, ניתן להבין את מחירי השוק הצפויים גם בישראל למכשירי האייפון 12.

על פי הודעת הרשת, מחירי האייפון 12 מיני, האייפון 12, האייפון 12 פרו והאייפון 12 פרו מקסה יתחילו במחיר של 3,090 ש"ח, אך יש לזכור כי מחירים אלו עשויים עדיין להשתנות עד מועד ההשקה הרשמי בישראל. לפי הרשת, המחיר הסופי עשוי לנוע ב-100 שקל מעלה או מטה – בהתאם לשער הדולר, כאשר ההשקה צפויה בעוד כחודש.

עבור ה-iPhone 12 Mini תשלמו החל מ-3,090 ש"ח (דגם 64GB), בתוספת של 400 שקלים תוכלו להנות מה-iPhone 12 שמחירי יחל מ-3,490 ש"ח (דגם 64GB), בדגם ה-iPhone 12 Pro המחיר כבר מטפס ל-4,190 ש"ח ומעלה (דגם 128GB), ועבור ה-iPhone 12 Pro Max תצטרכו להיפרד מלפחות 4,590 ש"ח (דגם 128GB).

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים