שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » אפל השיקה את שעוני Apple Watch החדשים
באירוע ללא קהל
ענקית הטכנולוגיה אפל השיקה את ה'אפל ווטש' החדש לצד גירסה רזה יותר וזולה יותר, כאשר שני השעונים על פי הנתונים חזקים ומהירים יותר ובעלי יכולות חדשניות
תגיות: ,
Apple Watch Series 6 | צילום: אפל

חברת 'אפל' השיקה את ה'אפל ווטש' החדש שלה שנקרא ה-Apple Watch Series 6 ,ואת אחיו בגרסה רזה יותר ה-Apple Watch SE, והאייפדים החדשים (שכרגע לא נתמקד בהם), כאשר באירוע לא הושקו האייפונים החדשים שיצאו ככל הנראה בכנס שיתקיים מאוחר יותר השנה.

הראשון לעלות על הבמה הוירטואלית הוא האח הגדול מבין שני השעונים החכמים ה-Apple Watch, השעון החכם של אפל, שדי השתלט על עולם הטכנולוגיה הלבישה. ה- Apple Watch Series 6 החדש יגיע בצבעים חדשים, ולראשונה גם בצבע האדום האייקוני של אפל, Product Red. כאשר הפיצ’ר הבולט ביותר שלו הוא האפשרות החדשה למדידת רמות חמצן בדם – סאטורציה. בתוך 15 שניות, חיישן האינפרה אדום החדש של אפל יוכל להציג לכם את הנתונים החדשים,דבר אשר מהווה פריצת דרך בקרב אנשים אשר נזקקים לכך.

גם תצוגת השעון שופרה ב-Series 6 וכעת היא בהירה פי 2.5 במצב Always On. שבב ה-S6 החדש שיחכה בתוך המכשיר אמור להיות מהיר ב-20% מקודמו, וכעת תוכלו גם למדוד את הגובה שבו אתם נמצאים.

לאפל חשוב להתרחב לכל המשפחה ועל כן הוציאו פיצ'ר חדש שיאפשר לכם להפעיל שעון חדש מהאייפון שלכם, גם אם לילדים שלכם אין אייפון משלהם. האייפון המופעל יהיה עם מספר טלפון משלו, תמיכה בהתראות מיקומים, ואפילו תוכלו להגדיר לילדים לאילו אנשי קשר הם יוכלו לכתוב או להתקשר. נכון לעכשיו הפיצ’ר הזה פועל רק על גירסאות סלולריות ולא נתמך בישראל.

אפל הכריזה כי השמועות בדבר היעדר המטענים מהמכשירים החדשים שלה, נכונות: השעונים החדשים יגיעו ללא מתאם לחשמל, אלא רק עם כבל הטעינה, אותו תצטרכו לחבר למטען קיים או למחשב שלכם עם חיבור USB בסיסי. באפל, כמו באפל, טענו שהמהלך נובע ממחשבה על הסביבה…נו נו…

בגזרת המחיר, מחיר ה-Series 6 יתחיל ב-399 דולר, ולצידו ה- Apple Watch SE. במחיר נמוך יחסית של 279 דולר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים