שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » אפל צפויה להשיק רכב חשמלי ב-2024
הצהרה דרמטית
אפל מתכננת לקדם את פרויקט טיטאן במסגרתו תייצר אפל את הרכב החשמלי הראשון שלה, ה- apple car בשנת 2024, ותתחרה באופן ישיר בטסלה של אילון מאסק
חנות אפל בניו יורק | צילום: Drop of Light, שאטרסטוק

ענקית הטכנולוגיה אפל (Apple) מתכננת לקדם את פרויקט טיטאן במסגרתו תייצר אפל את הרכב החשמלי הראשון שלה, ה- apple car  בשנת 2024, כך דווח ברויטרס אמש.

כידוע, אחד הפרויקטים הגדולים ביותר של אפל עליו שומעים שוב ושוב מידי מספר שנים הוא פרויקט רכב ה-Apple Car או iCar, הרכב החשמלי הראשון והאוטונומי של החברה, המוכר גם תחת השם 'פרויקט טיטאן' שהחל עוד ב-2015.

בדיווח של רויטרס נמסר כי אפל מתכננת להתחיל ולייצר את הרכב הראשון שעיצבה ופיתחה ב-2024, וכי הרכב מתוכנן לכלול טכנולוגיה פורצת דרך שפיתחה החברה בתחום הסוללות. כך מסרו לרויטרס כמה גורמים המעורים בנושא.

המטרה של אפל היא לייצר רכב פרטי מה שיעמיד אותה כמתחרה ישירה מול טסלה של אילון מאסק. “אם יש חברה אחת בעולם שיש לה את המשאבים לעשות זאת, זו כנראה אפל. עם זאת, לא מדובר בסמארטפון”, אמר לרויטרס עובד לשעבר בפרויקט טיטאן.

עם זאת, הפרט המעניין ביותר אשר נוגע לידיעה של רויטרס מגיע דרך תגובה של אילון מאסק לציוץ עליה, החושף כי בזמן משבר כלכלי של חברת טסלה בתקופת ייצור ה-Tesla Model 3,  מייסד ומנכ"ל החברה אילון מאסק ניסה לקבוע פגישה עם טים קוק מנכ"ל חברת אפל, על מנת למכור לו את חברת טסלה בעשירית מהמחיר הנוכחי שלה (שווי השוק של טסלה היום עומד על כ-606 מיליארד דולר), אך זה סירב להיפגש עימו.

לפי שעה לא ברור מי ייצר לאפל את הרכב המתוכנן, אבל על פי הדיווח היא ככל הנראה תשתף פעולה עם אחת השחקניות הגדולות בשוק שתייצר עבורה את הרכב על פי העיצובים והדרישות של החברה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים