שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "האוכלוסיה החרדית סופגת גל של שטנה"
נאום בכורה
ח"כ בן גביר: "יותר מ-53 כתבי אישום מופרכים והזויים הגישו נגדי הפרקליטים. אפעל לערוך רפורמה בעולם המשפט. אפעל כדי שהריבונות תחזור לירושלים ולהר הבית"
איתמר בן גביר | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

ח"כ איתמר בן גביר ממפלגת הציונות הדתית נשא במליאת הכנסת את נאום הבכורה שלו במסגרתו התייחס לכתבי האישום הרבים שהוגשו נגדו ואמר: "יותר מ-53 כתבי אישום מופרכים והזויים הגישו נגדי הפרקליטים ובראשם שי ניצן וטליה ששון, מתוכם ב-46 זוכתי, יותר מ-85%. במדינה אחרת, אותם פרקליטים היו הולכים הביתה אבל בישראל, הצמד הזה הפך להיות הצמד שמנהל את המדינה".

ח"כ בן גביר פירט מה הם הנושאים שבכוונתו לקדם בפעילות בכנסת: "הגעתי לכנסת, בין היתר כדי לפעול בעזרת השם יתברך למען הזהות היהודית של המדינה שמנסים לפגוע בה שוב ושוב, פסקת בג"צ על הגיור הרפורמי קורעת ומשסעת את החברה הישראלית".

"אפעל לערוך רפורמה בעולם המשפט. כדי ליצור אמת במשפט חייבים לשנות את שיטת מינוי השופטים, חייבים לפצל את הכוח הכל כך גדול של היועץ המשפטי לממשלה וחייבת לעבור כאן פסקת התגברות. אפעל כדי לשלוח את המסתננים לביתם – אי אפשר להמשיך עם הצביעות הזאת, עם הדו פרצופיות הזאת".

"אפעל למען תושבי הדרום שהופקרו, רבבות נשים, גברים, ילדים וטף שעברו בסוף השבוע האחרון שוב, שעות לא פשוטות כאשר ארגון טרור רצחני מטווח את ערינו בטילים וממשלת ישראל לא נותנת את ההוראה החד משמעית להגיב – לא תגובה רופסת, וירי לעבר דיונות ריקות אלא ירי לעבר מחבלים חיים והחזרת הסיכולים הממוקדים. אומר כאן דברים קשים אך נוקבים: לצערי כולנו יודעים את האמת, אם הטילים היו מופנים לעבר תל אביב הייתה תגובה אחרת לחלוטין, ומדינת ישראל הייתה מגיבה באופן מיידי ותקיף".

"אפעל למען הציבור החרדי, רבבות רבבות של יהודים מסורי נפש, שפת במלח אוכלים ומים במשורה שותים, וישנים על הארץ בתנאים לא תנאים הכל באוהלה של תורה, ולצערי במקום לקבל שבח והערכה סופגים לא אחת נחת זרועה של המערכת שמפלה אותם לרעה ומקפחת אותם ופוגעת בזכויותיהם".

"לתדהמתי האוכלוסיה החרדית בישראל סופגת לעיתים גל של שטנה ושנאה על ידי גורמים מטעם שמבקשים ליצור חיץ וחותרים לכך שנהיה כאן שני עמים, הישראלים והיהודיים אלא שאחים אנחנו, עם אחד אנחנו ואסור שנהיה מפולגים."

"ואחרי כל אלה, אפעל בעזרת השם כדי שהריבונות תחזור לירושלים בכלל ולהר הבית בפרט – , כדי שתמונות כמו שראינו אמש של קבוצות בריונים שמכים שוטרים, שצועקים חמאס חמאס ומודיעים לנו הם בעלי הבית על ירושלים ובעיקר על הר הבית, לא ישמעו ולא יראו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בן גביר הוא בן הבודדים שאני מאמינה שמה שהם אומרים , הם גם יבצעו.
    אוהב ישראל .
    סומכים עליך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים