שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אפשר להקים ממשלה ימנית הומוגנית"
סמוטריץ' השיק קמפיין
יו"ר הציונות הדתית: "הטרור ממשיך לחתור להכות בנו ובג"ץ ממשיך להטיל כבלים על ידי מערכת הביטחון שנאבקת בו. פסק הדין שיכיר לראשונה בגיורים רפורמיים כבר כתוב"
בצלאל סמוטריץ' | צילום: מפלגת הציונות הדתית

מעל 600 אנשים השתתפו הערב בכנס השקת הקמפיין של מפלגת הציונות הדתית וחשיפת קמפיין השטח. האירוע התקיים במתכונת זום באולפן החדש והמושקע שהוקם במטה הבחירות של הציונות הדתית.

את הערב פתח יו"ר הציונות הדתית, השר לשעבר בצלאל סמוטריץ' שאמר: "יש לנו לב, יש לנו תורה גדולה, תורת ארץ ישראל, והיא מזרימה דם וחיים לכל האיברים כולם. לצבא ולביטחון, לחינוך ולחברה, לכלכלה ולהייטק, להתיישבות ולחקלאות, למשפט ולרווחה".

"הציונות הדתית חייבת זרוע פוליטית. מדינת ישראל חייבת מפלגה דתית לאומית. כזו שלא מתביישת ולא מתבלבלת, כזו שהמחויבות שלה לערכי הציונות הדתית, לדרכה, למפעליה ולצרכיה. אפשר לנצח ולהקים ממשלה לאומית, יהודית, ציונית וימנית. ממשלה הומוגנית שמבוססת על מכנה משותף רחב ועל חברות ועבודת צוות בין המפלגות שמרכיבות אותה. ממשלה כזו לא תוכל לקום בלי הציונות הדתית ולא תוכל להיות ממשלת ימין אמיתית בלי הציונות הדתית גדולה, חזקה ומשפיעה".

"כל מי שמבין את הצורך במפלגה דתית לאומית מובהקת שלוקחת אחריות על עם ישראל ומדינת ישראל מתוך זהות ושייכות ברורה. אנחנו פותחים את הדלת לרווחה ומציעים שותפות אמיתית עם כל מי שחפץ בכך".

"תראו חברים, הבחירות האלה מאוד ברורות. זה או ממשלת ימין או ממשלת שמאל. אל תקשיבו למי שמנסים למכור לכם שאפשר להקים ממשלה עם השמאל שלא תהיה ממשלת שמאל ותתעסק רק בכלכלה. תראו איך בממשלה האחרונה אבי ניסנקורן היה ראש הממשלה האמיתי. הקמת ממשלת ימין אפשרית עכשיו יותר מתמיד. אבל באותה המידה יש סכנה גדולה להקמת ממשלה עם השמאל, ממשלה שבה יאיר לפיד הוא ראש ממשלה, מירב מיכאלי שרת משפטים וניצן הורביץ שר חינוך. זה יקרה אם חלילה הציונות הדתית לא תצליח או אם חברים אחרים שלנו, שמסרבים עד היום להתחייב להיות חלק ממשלת ימין, יגררו אותנו להרפתקאות מסוכנות".

"אף אחד מהיריבים שלנו לא לוקח פסק זמן בגלל הקורונה. הטרור ממשיך לחתור להכות בנו ובג"ץ ממשיך להטיל כבלים על ידי מערכת הביטחון שנאבקת בו. פסק הדין שיכיר לראשונה בגיורים רפורמיים כבר כתוב. יש ארבעה שופטים בבג"ץ שנצטרך למנות ובכדי לשים סוף לשכפול הגנטי בבית המשפט העליון נצטרך לשנות את שיטת המינוי שלהם. חוק הלאום על שולחן הניתוחים של בג"ץ. הערבים ימשיכו לקבוע עובדות בשטחי סי ביהודה ושומרון אם לא נמנע זאת מהם. עשרים אלף תושבי ההתיישבות הצעירה ימשיכו לקפוא מקור בגל הקור של הימים הקרובים. תושבי דרום תל אביב ממשיכים לסבול מהמסתננים הלא חוקיים שכבשו את שכונתם. הדמוגרפיה בגליל לא נעצרת והאלימות וגביית דמי החסות שם ובנגב ממשיכים להטיל חיתתם. ממשל ביידן יפעיל לחצים מדינים ובית הדין הבינלאומי בהאג יאיים בפתיחת חקירה פלילית נגד בכירים ישראליים".

"מנגד, ממשלה של המחנה הלאומי תהיה הזדמנות אדירה לקדם בצורה משמעותית כל כך הרבה ממה שאנחנו חולמים עליו כבר שנים. יש קונצנזוס רחב במחנה הלאומי בדבר הצורך לחזק את הזהות היהודית של המדינה, לתקן את מערכת המשפט, לחזק את ההתיישבות ולקדם את הריבונות, להחזיר את המשילות לדרום הפרוע, ועוד ועוד. אסור לנו להחמיץ את ההזדמנות הזו בגלל משקעי עבר ועלבונות אישיים".

"עם ישראל זקוק לנו ברוח לא פחות מבחומר. אנחנו חייבים להיות שם בשבילו, לחזק את החוסן הלאומי ולבסס את האמונה בצדקת הדרך, ולעשות כל מאמץ להקים ממשלת ימין שתתמודד עם האתגרים האלה בהצלחה. אנחנו היחידים שמתחייבים לשבת רק בממשלה כזו ולא ללכת להרפתקאות בממשלת שמאל בראשות יאיר לפיד".

"האחריות הגדולה הזו המוטלת על כתפינו להקמת ממשלת ימין הביאה אותנו ליצור מקסימום חיבורים כדי למנוע זריקת קולות לפח. ואכן, ברוך השם ובזכות המהלכים שביצענו, אף קול לא ילך הפעם לפח בימין".

לאחר נאומו של יו"ר הציונות הדתית עלה זקן רבני הציונות הדתית וראש מוסדות ישיבות ואולפנות בני עקיבא, הרב דרוקמן שאמר: "עת לעשות לה' זוהי מצווה גדולה ללכת לבחירות במדינת ישראל, וזה מצווה כפולה להצביע לרשימת הציונות הדתית. יש הרבה רשימות, יש הרבה ציונים דתיים, אבל מפלגה ציונית דתית יש אחת. אנחנו נתגייס שתהיה רשימה גדולה. מפלגת הציונות הדתית היא הנשמה של המדינה"

בסיום האירוע הוצגו רשימת המועמדים והושק קמפיין השטח של המפלגה. הסלוגן של הקמפיין שנקרא ״בוחרים דרך״ יתנהל ע״י אפליקציה מיוחדת שפותחה ע״י מטה השטח על בסיס קמפיין שגרירים".

בימים הקרובים האפליקציה המיוחדת שנבנתה עבור הקמפיין תתמלא באלפי ״שגרירי הצבעות״ שגויסו על בסיס אזורים בארץ, יישובים, גרעינים משימתיים, ראשי מוסדות, בוגרי ישיבות ומדרשות. בשל החשש הגדול מאחוז הצבעה נמוך כל שגריר יהיה צפוי לגייס עשרות מצביעים וביום הבחירות כל שגריר גם יוודא שהבוחרים שהוא גייס אכן הגיעו לקלפי והצביעו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים