שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אלו הגבלות הקורונה שיבוטלו היום
אסטרטגיית היציאה
בהמשך למגמת הירידה בקצב התחלואה וההשתלטות על הנגיף, קיבלה הממשלה החלטה בסוף השבוע ולפיו יתאפשר לגני אירועים לשוב לפעילות סדירה בהתאם לשורה של כללים נוקשים
תגיות:
גן אירועים | צילום: jaboo2foto, שאטרסטוק

בישיבת ממשלה מקוונת שהתקיימה ביום שישי הוחלט כי החל מהבוקר נכנסה לתוקפה הקלה משמעותית בכל הקשור לקיום אירועים במרחב הציבורי.

על פי ההחלטה, ניתן החל מהיום לקיים אירועים בשטח פתוח של גני אירועים וכל מקום ציבורי המקיים אירועים, ללא הגבלת משתתפים, אך בהתאם למדרג מפורט שפורסם בהתאם, כאשר האחריות לאכיפתן מוטלת באופן אישי על בעל האולם.

ההנחיות החדשות מחייבות ראשית כל, את המשתתפים באירוע לנהוג בהתאם למגבלות הקיימות לעניין התקהלות במרחב הציבורי בהתאם לצו בריאות העם.

בהודעת משרד הבריאות נאמר, כי "על מפעיל מקום האירועים לעמוד בכל הכללים החלים על הפעלת מקום ציבורי ובכלל זה שמירה על ריחוק פיזי בין המשתתפים, עטית מסיכות, ושמירה על כללי היגיינה. בכל מקרה לא ישהו במקום כמות אנשים ביחס העולה על אדם לכל 15 מ"ר".

גם הבוקר נמשכה מגמת הירידה בחולי הקורונה ובמשרד הבריאות מבהירים, כי אם זו המגמה שתמשך בימים הקרובים הרי שיתכן שכבר בימים הקרובים ישובו בתי הכנסת לפעילות בהדרגה.

יצוין, כי הבוקר נפתחו באופן רשמי אך באופן חלקי מוסדות החינוך, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים